[p4 kooler] maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik wordt zo langzamer hand helemaal gestoord van mijn doorgedraaide pentium 4 kooler. Kan ik hem gewoon via software uitzetten? (ik heb een gigabyte moederbord en de cpu is origineel intel) Of moet ik hem dan hardware matig uitzetten? En als ik dat doe wordt mijn cpu dan niet te heet? Ik had gehoord dat pentium 4's terug schakelen oid?
heet iemand een snelle oplossing voor mij?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Dan word hij inderdaad veel te heet. Heb je al eens gekeken of er niet iets tegen die koeler aan hangt?

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 11:25

KabalA!

[ No-Life ]

Is het een "boxed" koeler, want als dat wel zo is zou ik zeggen koop voor niet al te veel geld een andere koeler... en zo niet kijk idd is of er niks tegen de fan aanhangt... mocht dit ook niet zo zijn zet de fan op 7 volt misschien dat dat helpt :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Verwijderd

Ik zou een andere koeler kopen die minder herrie maakt, kijk voor zekerheid of er iets aan de koeler hangt en/of in de weg staat. :)

• stylezzz99
Ik heb al gekeken in de computer en er hangt niks tegen aan. Op zich een goed plan een papst oid te kopen, maar dan moet ik tot maandag wachten. Is er niet een software programma waarmee je je kooler kan instellen? Of zal ik de het regel draadje loshalen? Mischien is er nog een andere optie?

Verwijderd

Bwah, zet hem gewoon uit.. Je hebt nog altijd je alu koelblok die redelijk groot is en nog voldoende zou moeten koelen, sinds het een Intel is hoef je je niet direct veel zorgen te maken..

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

GuidoHuis schreef op 29 March 2003 @ 22:27:
Ik heb al gekeken in de computer en er hangt niks tegen aan. Op zich een goed plan een papst oid te kopen, maar dan moet ik tot maandag wachten. Is er niet een software programma waarmee je je kooler kan instellen? Of zal ik de het regel draadje loshalen? Mischien is er nog een andere optie?

Probeer het eens met speedfan. Loshalen zou ik alleen doen als je zeker weer dat je pc uitgaat bij een bepaalde processor temperatuur.
Anders kan je straks ook meteen een nieuwe processor meenemen uit de winkel ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:32:
Bwah, zet hem gewoon uit.. Je hebt nog altijd je alu koelblok die redelijk groot is en nog voldoende zou moeten koelen, sinds het een Intel is hoef je je niet direct veel zorgen te maken..
Slaat echt nergens op dit, dan gaat ie traag lopen, heb je ook wat aan 8)7

Ik heb een koe op mijn P4 lopen, en met fan aan wordt het blok al warm, duzzz...

[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 29-03-2003 22:38 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Toch beter even traag, dan een paar dagen er niet op kunnen werken?

• stylezzz99
Bedankt mensen, of meneer! Met speedfan zet ik hem nu op zestig procent en ik hoop dat ik daarmee het weekend haal. Ik ben in ieder geval van dat geluid af!!!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:45
Wat dacht je van een nieuwe koeler kopen :? Zijn echt niet zo duur, en die koeler zit er echt niet voor niks op! Anders wordt ie zo heet dat ie terug schakelt en je een extreem trage PC hebt, daar heb je ook weinig aan.
Pagina: 1