Ik heb de volgende opstelling:
ADSL modem/router --> SMC router --> 4 computers
Ik heb bij tweakdsl een 8 Mbit lijntje gehuurt en daarbij een E-tech router/modem gekregen. Nu had ik het probleem dat de modem elke dag wel een keer op zijn neus ging. Ik heb dit overlegd met de mannen van cambrium en die gaven aan dat ik te veel poortmappings had en/of mijn router te veel belaste met netwerkverkeer en dat de e-tech daar niet tegen bestand was. Oplossing: echte router kopen
* Pim. loopt naar funprive en haalt een SMC router.
E-tech ingesteld als bridge en router er achter gehangen. Nu krijg ik daar dus problemen mee
. Als ik meer dan 17 poortmappingen maak geeft ie die laatsten niet meer door. En ook de SMC kan het schijnbaar niet aan want die is vandaag al 2x vastgelopen
.
Wat draai ik dan allemaal ??? :
- 2x perproxy voor DPC doeleinden
- 2x webserver (op 2 pc's)
- 2x radmin voor remote controle
-geen FTP of andere zware dingen
Iemand een idee wat deze problemen kan veroozaken of een alternatief voor de router die ik nu gebruik ? (ik dacht dat SMC wel een goed was
)
ADSL modem/router --> SMC router --> 4 computers
Ik heb bij tweakdsl een 8 Mbit lijntje gehuurt en daarbij een E-tech router/modem gekregen. Nu had ik het probleem dat de modem elke dag wel een keer op zijn neus ging. Ik heb dit overlegd met de mannen van cambrium en die gaven aan dat ik te veel poortmappings had en/of mijn router te veel belaste met netwerkverkeer en dat de e-tech daar niet tegen bestand was. Oplossing: echte router kopen
* Pim. loopt naar funprive en haalt een SMC router.
E-tech ingesteld als bridge en router er achter gehangen. Nu krijg ik daar dus problemen mee
Wat draai ik dan allemaal ??? :
- 2x perproxy voor DPC doeleinden
- 2x webserver (op 2 pc's)
- 2x radmin voor remote controle
-geen FTP of andere zware dingen
Iemand een idee wat deze problemen kan veroozaken of een alternatief voor de router die ik nu gebruik ? (ik dacht dat SMC wel een goed was
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME