Ik heb een dect toestel type d407 en d408, eerder aangemeld geweest op een dect station. Nu ik deze heb overgenomen wil ik deze toestellen opnieuw aanmelden echter om in het installatie menu te komen moet er een wachtwoord worden ingevuld. Wie kan mij vertellen wat deze is. (123456 is het niet)
Misschien is het handiger als je ook een merk vermeldt, met alleen het typenummer is weinig te beginnen.
Het is een dect toestel door KPN op de markt gebracht onder de naam d407 en d408. Alcatel is de fabrikant en heeft het toestel uitgebracht onder de naam Mobile 200 Reflexes voor de d408 en de Mobile Reflexex 100 voor de d407
Verwijderd
Ontlaad de toestellen eens en probeer dan de standaardcodes of neem contact op met de vorige eigenaar.
Verwijderd
Via de maintenance mode kan je de eeprom resetten, dan staat hij weer in de standaardinstelling zoals ze geleverd worden.
Op wat voor systeem ga je ze aanmelden...
Op wat voor systeem ga je ze aanmelden...
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 20:51:
Ik heb een dect toestel type d407 en d408, eerder aangemeld geweest op een dect station. Nu ik deze heb overgenomen wil ik deze toestellen opnieuw aanmelden echter om in het installatie menu te komen moet er een wachtwoord worden ingevuld. Wie kan mij vertellen wat deze is. (123456 is het niet)
Pagina: 1