Toon posts:

VW Phaeton topic open, Mazda dicht :?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een maandje terug is mijn Mazda topic dichgegooid omdat er geen geschiedenis aan zat als Audi (ik kreeg de kans niet, maar dat doet er nu niet meer toe :)), en dit topic is nogsteeds open :?

Beetje oneerlijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan gooi je hem in SeM
Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!??
Op dit soort redenaties gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is er toch wat anders aan of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je vrij om het in de mod van het forum te attenderen op dat topic in 'SM'.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-03-2003 20:30 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Hij wel en ik niet, da's niet eerlijk. Beetje het Calimero effect, vind jezelf niet?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 20:28:
Hallo,

Een maandje terug is mijn Mazda topic dichgegooid omdat er geen geschiedenis aan zat als Audi (ik kreeg de kans niet, maar dat doet er nu niet meer toe :)), en dit topic is nogsteeds open :?

Beetje oneerlijk... :/

Er zat geen geschiedenis aan als het Alfa-topic, niet als het topic waar jij op doelt. Even een verduidelijking, dit was jouw topic: [rml][ Auto] Het grote Mazda topic, post hier pics van Mazda's[/rml], dit is het Alfa-topic: Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa!!! - deel 3 en dit is het topic wat nog zoooo oneerlijk open zou zijn: De nieuwe VW Phaeton
Voor de motivatie van het sluiten van jouw topic kun je je sluitmessage lezen, dit gaat echter niet op voor het VW Phaeton-topic.

Dat is namelijk een (discussie)topic over een nieuw model auto en roept niet alleen tot het posten van $merk_auto_plaatjes. Daarbij is dat specifieke topic al veel ouder dan die van jou, maar heeft hij nu slechts een kick gekregen. Dus naast dat de twee niet te vergelijken zijn inhoudelijk gezien, gaat het hier ook nog om topic die onder hele andere policy's geopend zijn.

Deze heeft net vandaag een kick gehad, waarbij hij me niet eens opgevallen was. Er is dus geen sprake van het opzettelijk openlaten van het topic, terwijl hij dicht zou moeten zoals jij suggereert. Hij was me nog niet opgevallen en daarbij is er niks mis met het topic, het is ook onvergelijkbaar met het topic wat jij hebt gepost.

Als je al begint met "Waarom hij wel en ik niet? :'( ", kom dan op zijn minst met een goed voorbeeld aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Redenen lijken me met de post van Durden wel redelijk duidelijk ;)

Kort gezegd: waarom hij wel en ik niet, dat is een beetje kinderachtig, het schiet ook niet op dus meld je het in SM als je per se die andere dicht wil hebben omdat je van mening bent dat die niet door de beugel kan om dezelfde reden als je eigen topic :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.