Zonnet Breedband Family / Modem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik was benieuwd wie er ervaring met dit abonnement heeft en met de bereikte download snelheden. Ik heb de speedtest gelezen, maar die geeft alleen een gemiddelde.

Bij dit abonnent kan je twee modems krijgen; een usb modem en een Multi PC modem waarop je 4 pc's kan aansluiten, ik heb er maar een overigens. Bij de laatste heb je wel een ethernetkaart nodig, maar deze zit op mijn moederbord; 7vrxp 2.0. Maakt de modem een verschil in snelheid en welke kan je het beste nemen ?

Imac, PS3, HP Pavillion

Verwijderd

Voor de snelheid maakt het niet uit. Beide modems kunnen in principe veel sneller dan wat het abonnement toestaat, dus daarvoor maakt het absoluut niets uit. Voordeel van multi-pc is dat je er meerdere computers op kan zetten. Klein mogelijk nadeel van USB kan zijn dat USB op sommige systemen minder stabiel is, zodat je misschien af en toe je verbinding verliest en je PC opnieuw moet opstarten, maar waarschijnlijk is dit niet zo. Ik heb family met USB modem. Nooit problemen mee gehad. Ik gebruik een oude computer als router, zodat ik toch meerdere computers kan gebruiken met het USB modem.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5

Dit staat allemaal letterlijk in de FAQ :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.