TV kanalen instellen Aldi PC MD8008 ?

Pagina: 1
Acties:

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 04:12
Kan niet (goed) de Nederlands kabelkanalen instellen op de (nieuwe) Aldi 2.6Ghz PC. Bij het automatisch scannen wordt Nederland ook niet genoemd.

Heeft iemand dit ook, zinnige/technische opmerkingen e/o een oplossing ?

BTW: Die TV/POwerCinema applicatie van Cyberlink is een behoorlijk stukje brakke software en heeft helaas geen enkele functie waarmee je iets kan bijstellen (bijv. NTSC of PAL B/G etc.). Heb al ATV2000 geprobeerd in WDM mode maar die kan niet foutloos met die ingebouwde kaart omgaan. Andere software is Btx wat die kaart niet begrijpt.

P.s. gelieve dit topic niet gelijk wegdrukken in de aanbiedingen topics want het gaat hier om een specifiek hardware/software probleem wat (zeker) meer mensen moeten hebben.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• PtrO
Sluit deze eventueel maar.

Vond een geweldig ander programma die perfect werkt met de Aldi 7134 TV tuner op http://www.sools.com/~christv/index2.htm

Je kan werkelijk alles instellen tot en met de TV iconen aan toe. Lijkt wat op ATV2000 maar die verne*kt de instellingen van de Medion TV tuner.

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 14:06
,oet je wel de goede link posten.... http://www.sools.com/~christv/index2.html

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Het is een makkelijk programma, helaas doet bij mij het geluid het niet :(
dwz, ik hoor het heel zacht op de achtergrond, en het klinkt heel slecht.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:46

Nakebod

Nope.

Atgast schreef op 29 March 2003 @ 23:27:
Het is een makkelijk programma, helaas doet bij mij het geluid het niet :(
dwz, ik hoor het heel zacht op de achtergrond, en het klinkt heel slecht.
Hmm, viel me nu pas op dat ik heel zacht geluid heb, dacht dat ie helemaal niets deed, en ik dacht dat het al aan mij lag :)
bij supported kaarten staat mijn kaart er wel bij, alleen bij Official drivers: not tested, wel met een andere wdm driver, maar die heb ik niet geinstalleerd, komt maybe wel een keer, misschien dat ik me tv kaar tdan ook weer eens als tv kaart kan selecteren..

Nu eerst ff kijken of me sound opties wel goed staan :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

dat ding knalt je volume helemaal uit :?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:46

Nakebod

Nope.

Vandaag ff die "alternative" drivers geinstaleerd, aanzienlijke verbetering op dit moment,
met orginele drivers icm Chris TV vond ik het beeld al erg traag, geluid was bagger/niet hoorbaar, nu beter beeld, en ik hoor geluid weer :)

Alleen.. en dat had ik met orginele drivers en deze software ook, als beeld een beetje snel gaat, zie je overal blokjes, soort van delay ofzo :(
* Nakebod instellingen zoeken :)

nadeeltje, kan nu me orginele tv software niet meer gebruiken :|

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• PtrO
Snap er geen hout van. Gebruik gewoon de TV drivers uit de \Drivers directory van de Aldi-tools CD. Heb ChrisTV geïnstalleerd en alles doet het prima.
Welis (heel) soms als je zapped naar een ander kanaal moet ie heel even calibreren voor het geluid. Je hoort dan ca. 0.5 wat geruis en geklik. Net als vroeger op oldie-TV's waar de kanalen kiezer wat onzuiver stond.

Pagina: 1