"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Als je het spel illegaal hebt (lijkt er wel op eik met CRC errors); kopen die handel en je in de hoek gaan schamen! 
Als je m legaal hebt, mee terug naar de winkel. De verkoper heeft je dan namelijk een ondeugdelijk product verkocht, en is dus verplicht je je geld terug te geven. Geen genoegen nemen met een tegoedbon!
Als je m legaal hebt, mee terug naar de winkel. De verkoper heeft je dan namelijk een ondeugdelijk product verkocht, en is dus verplicht je je geld terug te geven. Geen genoegen nemen met een tegoedbon!
Hmm CRC error krijg je alleen bij het uitpakken van die rars, volgensmij is dit niet de plaats om te bespreken waarom je CRC errors krijgt.
Ik heb de volledige legale versie!!! Vandaag gekocht ... CRC gezeur is over CAB bestanden, niet RAR ... misschien mijn DVD speler wel rot ... hmmm ... ik weet het echt niet ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
probeer eens een andere drive om het te installeren,
en test het anders eens op een ander systeem
en test het anders eens op een ander systeem
Verwijderd
CRC kun je bij alle ingepakte bestandsformaten krijgenNovah schreef op 29 maart 2003 @ 19:32:
Hmm CRC error krijg je alleen bij het uitpakken van die rars, volgensmij is dit niet de plaats om te bespreken waarom je CRC errors krijgt.
Zoals Crash al zegt, ander systeem/andere drive proberen. En anders dus terug naar de winkel en een nieuwe/je geld terug eisen.
Een andere drive zal moeilijk gaan met Metal Gear Solid Substance. Ik ken niet veel mensen met twee DVD-drives. Hierdoor zie je maar weer dat een DVD-Rom niet altijd zo handig is. Ook al is het spel zo groot.
The devil is in the details.
Iedereen bedankt voor de hulp! ... Het was inderdaad de DVD speler ... heb even bij een ander de DVD speler eruit gesloopt en er bij mij ingezet ... opnieuw geinstalleerd ... geen CRC's meer .. phew!
woei, gelukkig 
wat voor DVD-speler was het die em niet goed kon lezen?
wat voor DVD-speler was het die em niet goed kon lezen?
Het was mijn Pioneer 116 die dienst weigerde ... nu heb ik er inmiddels een nog oudere Samsung in zitten ...
Pagina: 1