Toon posts:

geforce2 400mmx nview probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een comp. staan met een geforce2 400 mmx videokaart met tv-out

Totaan het moment dat ik een een nieuw monitor heb gekocht deed alles het perfect. Ik keek in de huiskamer films die met een wireless transmiter/receiver van trust naar een tweede monitor als het ware. Dit met de detonator 2.94 en Nview

Nu heb ik de detonator 4.35 geinstaleerd, en ontvang ik niets meer.

Heeft iemand een idee (drivers weer terugzetten is een optie, maar geen oplossing)

-------------------------------------

dave01
Look @ dave01.nl.nu

Door dave01 - Saturday 29 March 2003 19:04

tv tool ??

Door Pollewob (Moderator V&B) - Saturday 29 March 2003 19:05

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerst zelf het probleem op te lossen, ga bijvoorbeeld eens met de driverinstellingen aan de slag

---------------------------------------------

Sorry hoor maar het sluiten van een topic binnen 2 minuten zonder te weten wat er allemaal al gebeurd is vind ik op z'n minst ongepast. Ik ben al bijna de hele dag bezig met de instellingen en ander drivers, maar misschien dat ik iets over het hoofd zie?

Hopelijk doet deze het langer als de vorige

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topic ging niet voor niets dicht..

Uit de opening blijkt dus helemaal niet dat je dingen zelf geprobeerd hebt, dus deze gaat weer dicht.

Van mij mag je best een topic over dit probleem openen, maar lees dan eerst dat Faq-topic waar ik naar linkte, en zorg er dan dus ook voor dat je aangeeft wat je al gedaan hebt (dus ook die driverinstellingen). Want zo schiet het niet op.

En nog een topic openen met precies dezelfde start lijkt me niet slim :)

Dit topic is gesloten.