Ik krijg de PVR250 met geen mogelijkheid geinstalleerd op mijn PC. Wat heb ik gedaan:
- Oude WinTV Go kaart uit mijn PC gehaald
- Spulletjes van die kaart gedeinstalleerd
- HCWClear uitgevoerd
- Nog extra gecontroleerd op HC*.* bestanden en in de registry gekeken
- PC uitgezet
- Nieuwe WinTV PVR250 in mijn PC geplugt
- PC gestart
- Krijg melding dat er nieuwe hardware gevonden is
- Stop CD erin
- Driver installeert
- Na installatie: melding dat hardware niet werkt (code 10)
Deze stappen heb ik nog een paar keer uitgevoerd, nog extra gekeken of ik niks tegenkwam waarvan ik zou kunnen vermoeden dat het mijn installatie om zeep zou helpen, maar helaas. Niet aan de praat te krijgen. Daarna heb ik 'm ff in de PC van een ander gestopt om te kijken of het kaartje toevallig kapot was, maar daar werkte ie meteen.
Mijn boerenverstand zegt dat de PVR250 ook in mijn PC zou moeten werken, immers: voorheen heeft de WinTV Go ook gewerkt.
Is er iemand die mij alstublieft suggesties zou kunnen doen hoe ik de PVR250 wel geinstalleerd kan krijgen??? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ...
Alvast enorm bedankt voor elk beetje hulp!
Nog ff mijn specs:
- Athlon 1.33GHz
- MSI 6380 KT266 mobo
- 256MB intern geheugen
- Leadtek A250 GF4 4200i 128MB videokaart
- Creative SB Live! geluidskaart
Als iemand meer info nodig heeft, dan zal ik die z.s.m. geven ...
Groeten,
Paul
- Oude WinTV Go kaart uit mijn PC gehaald
- Spulletjes van die kaart gedeinstalleerd
- HCWClear uitgevoerd
- Nog extra gecontroleerd op HC*.* bestanden en in de registry gekeken
- PC uitgezet
- Nieuwe WinTV PVR250 in mijn PC geplugt
- PC gestart
- Krijg melding dat er nieuwe hardware gevonden is
- Stop CD erin
- Driver installeert
- Na installatie: melding dat hardware niet werkt (code 10)
Deze stappen heb ik nog een paar keer uitgevoerd, nog extra gekeken of ik niks tegenkwam waarvan ik zou kunnen vermoeden dat het mijn installatie om zeep zou helpen, maar helaas. Niet aan de praat te krijgen. Daarna heb ik 'm ff in de PC van een ander gestopt om te kijken of het kaartje toevallig kapot was, maar daar werkte ie meteen.
Mijn boerenverstand zegt dat de PVR250 ook in mijn PC zou moeten werken, immers: voorheen heeft de WinTV Go ook gewerkt.
Is er iemand die mij alstublieft suggesties zou kunnen doen hoe ik de PVR250 wel geinstalleerd kan krijgen??? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ...
Alvast enorm bedankt voor elk beetje hulp!
Nog ff mijn specs:
- Athlon 1.33GHz
- MSI 6380 KT266 mobo
- 256MB intern geheugen
- Leadtek A250 GF4 4200i 128MB videokaart
- Creative SB Live! geluidskaart
Als iemand meer info nodig heeft, dan zal ik die z.s.m. geven ...
Groeten,
Paul
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."