Toon posts:

Sudden Strike Demo.. SUPER VET!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey!

Mocht je een echt vet spel willen spelen.. dan moet je maar eens de suddenstrike demo downen..

website

4-7 uur bezig geweest met het demoveld..

Echt super toffy.

Ik kreeg alleen de TCP/IP multiplayer niet aan de gang :( IPX wel

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:39
nou, de full version heerst anders ook....maar is vet moeilijk (nee ik heb geen site..dus geen pagers sturen!)

Flickr | Lego collectie

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Wat voor spel is het TAG_Speedy. Is het zoals in Red Alert zelf basis en units bouwen of meer zoals Myth, waar je begint met een vast groepje mannetje, zonder dat je iets bij kan bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 november 2000 12:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat voor spel is het TAG_Speedy. Is het zoals in Red Alert zelf basis en units bouwen of meer zoals Myth, waar je begint met een vast groepje mannetje, zonder dat je iets bij kan bouwen?
Je krijgt een vaste groep, maar je kan wel versterkingen krijgen.

Zelf bouwen is er niet bij, behalve dan hier en daar een ponton-brug :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:42

Bloodclot

Jawier!

ik ben ook met dit best verslaafde spel bezig.
ik heb de allies geprobeert en de russen.

vet leuk is dit. maar hij weigert met internet spelen via tcp/ip. ook heb ik de patch..... vreemd.

De omgeving ziet er leuk uit. de gameplay is erg verslavend en leuk. De units zien er wat minder uit MAAR WHAT THE HACK! super leuk spel! 3 partijen kiezen. snipertjes besturen bunkers bezetten bruggen veroveren en bezetten. erg tactisch spelen. mijnen leggen. met panzerfausten schieten met de moffen. gewonde soldaatjes naar een ambulance brengen (of andersom) artillery bezetten en gebruiken. lucht afweer afschieten. huizen bezetten. stieken tanks stelen van de moffen en overrijden die gasten.

Kortom een leuk spelletje om weken mee zoet te zijn! :9~

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:39
Ja gewoon een vracht units en dat is het, komt wel strategie om de hoek kijken! Vaak red je het niet met een frontale aanval.
Vond de units btw wel goed, lekker gedetailleerd.

check http://poeters.ontheweb.nl heb daar een review getikt met (kleine) screenshots.

Flickr | Lego collectie

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Komt er nu eindelijk iets op gang over dit gave spel ?? Ik probeerde dit ongeveer een maand geleden al d8 ik, maar toen geen replies :)
Pagina: 1