Toon posts:

Prijzen van Philips ProntoNeo

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar (internet)winkels die de ProntoNeo afstandsbediening verkopen. Wie weet waar ik deze het goedkoopst kan krijgen?
Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

offtopic:
En onder welke categorie mag hij dan gaan zoeken? Ik krijg hem niet gevonden op de pricewatch. Kan zijn dat ik er ver overheen kijk. Dus zeg ook welke categorie en waar precies in plaats van blaat iemand die niet in de PW zoekt.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik redelijk ontopic ;-)
Ik kan het namelijk ook niet vinden daar, anders had ik hier natuurlijk niet gepost.

Verwijderd

http://www.electronicaonline.nl/Afstandbedieningen.htm

€239

Nog meer winkels te vinden via Google... alleen niet zo'n mooi handig lijstje als de pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Ik heb zelf ook al uren gegoogled (ik doe altijd eerst zelf onderzoek eer ik iets vraag ;-)), maar heb behalve elvic.nl niks kunnen vinden. Tenminste niet als ik google op "pronto neo" en prijs o.i.d.... ook bij kieskeurig, kelkoo en vergelijk vind ik m niet.
Maar dit is er dan in elk geval 1 en een stuk goedkoper dan bij elvic (299).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MR_VIPER schreef op 29 March 2003 @ 18:31:
[...]

offtopic:
En onder welke categorie mag hij dan gaan zoeken? Ik krijg hem niet gevonden op de pricewatch. Kan zijn dat ik er ver overheen kijk. Dus zeg ook welke categorie en waar precies in plaats van blaat iemand die niet in de PW zoekt.
Ik geef ook maar een voorbeeld (en het idee dat de TS wel wat meer moeite had mogen doen voor zijn topic).

er zijn vast nog wel meer sites dan alleen de pricewatch, maarja, als je niet zoeckt vind je ook niets.

Verwijderd

In een ander topic was 'ie €187,-

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

zoek zoek zoek dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.