Ik heb een film gecodeerd en gebrand middels de faq te vinden op http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/111846.php.
Dit is allemaal gelukt en speelt keurig op mijn gewone tv op een standalon dvd-speler (philips 640).
alleen is het beeld een klein beetje opgerekt.
Ik heb wel begrepen dat je dit kunt corrigeren in avi2svcd alleen kom ik er niet echt uit.
Er is wel een faq waarin wat berekeningen staan hoe dit te doen, alleen ben ik nooit zo goed geweest in wiskunde en weet ook niet hoe ik dit in svcd kan instellen.
Je schijnt dit wel te kunnen invullen op het moment dat avisynth tevoorschijn komt en daar kom ik waarschijnlijk ook wel uit maar het grote struikelblok is voor mij die berekening.
Kan iemand mij dit op een iets simpelere manier uitleggen?
Ik zou erg geholpen zijn als ik hier een juiste manier voor in kon stellen.
O ja, het gaat om een avi met het formaat 336x224.
Alvast bedankt
Dit is allemaal gelukt en speelt keurig op mijn gewone tv op een standalon dvd-speler (philips 640).
alleen is het beeld een klein beetje opgerekt.
Ik heb wel begrepen dat je dit kunt corrigeren in avi2svcd alleen kom ik er niet echt uit.
Er is wel een faq waarin wat berekeningen staan hoe dit te doen, alleen ben ik nooit zo goed geweest in wiskunde en weet ook niet hoe ik dit in svcd kan instellen.
Je schijnt dit wel te kunnen invullen op het moment dat avisynth tevoorschijn komt en daar kom ik waarschijnlijk ook wel uit maar het grote struikelblok is voor mij die berekening.
Kan iemand mij dit op een iets simpelere manier uitleggen?
Ik zou erg geholpen zijn als ik hier een juiste manier voor in kon stellen.
O ja, het gaat om een avi met het formaat 336x224.
Alvast bedankt