Het is een poging om je in de goede richting te krijgen om je probleem op te lossen...
altijd maar linkjes geven.
Wat is er mis met linkjes, als ze je helpen om je probleem op te lossen?

jullie zijn gewoon te lui om iemand te helpen.
Oh, ik ben absoluut niet te lui om iemand te helpen. Kennelijk ben jij te lui om geholpen te worden, moet ik je stap voor stap begeleiden? Wat jij wilt... De eerste link die BalusC geeft (
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter), staat een leuk stukje in:
Windows-related opmerkingen: in een standaard Windows XP systeem herstart de computer automatisch zonder een duidelijke foutmelding te geven. Je kunt dit uitschakelen via Deze Computer - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart en herstelinstellingen - Instellingen - Systeemfouten - vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten". Verder kun je in NT/2K/XP ook veel nuttige informatie halen uit de systeemlogboeken. Zie Configuratiescherm - Systeembeheer - Systeemlogboeken (Event Viewer) of start - uitvoeren - eventvwr.msc.
Al gedaan? Zo ja, vermeld het dan even, dan weten we dat, en hoeven we het niet meer als tip te geven. Als je het nog niet gedaan hebt: DOEN! Grote kans dat als je die instelling uitschakeld dat je een blauw scherm krijgt met een foutmelding waar we _wel_ wat mee kunnen. Bij de tweede link staat linkjes naar een aantal testtooltjes, die je kennelijk ook niet niet gebruikt hebt, terwij Terw_Dan dat in je vorige topic ook al aangehaald had.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil je graag helpen, maar als je geen adviezen opvolgt en zelf wat dingetjes uitzoekt kan ik er even weinig mee dan met "goh mijn computer is kapot, wat nu?"
weetje stik er toch in.!!
Neuh, zo ben ik niet, sorry