"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
denk hierbij ook aan eventuele virussen en spyware
"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
Verwijderd
(heb je al contact opgenomen met Nero, of is jouw Nero ietsje mindern legaal
Ontopic:
Hoe heb jij je opstelling van je hdd('s) en cd-rom spelers? Je zou eens kunnen proberen:
PRIMAIRE CONTROLLER: HDD master en CDROM slave
SECUNDAIRE CONTROLLER: (als je een 2e hdd hebt) HDD master en BRANDER op slave (als je geen 2e hdd hebt zet je de BRANDER op master)
Ik heb ooit dezelfde problemen gehad en heb het met deze opstelling verholpen. Ik weet niet wat voor systeem je hebt enzo. Misschien makkelijk als je dat ook even post
bullshit, tuurljik werkt het, maar als je dat doet ben je geen tweakerVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 18:21:
Ik ben bang dat dit zo'n vreemde fout is die alleen kan worden opgelost door je PC er van langs te geven met format c: \s....
meteen met format c enzo komen
IDD! Het moet ook op een andere manier kunnen...Erkens schreef op 29 March 2003 @ 18:54:
[...]
bullshit, tuurljik werkt het, maar als je dat doet ben je geen tweaker
meteen met format c enzo komenfi
slave --> HDD2
sec.: master --> liteon 16101B
slave --> cd-rom
heeft altijd perfect gewerkt tot nu dan...
het gekke is dat audio cds wel gebrand kunnen worden alleen dus data-cd niet, HDD stopt...nero blijft dan hangen na 3-7% van het proces, branderindicatie lampje brandt nog steeds rood, tijd in nero loopt door, geen foutmelding (bufferunder run of iets dergelijks)
Verwijderd
Dit heeft alleen maar effect als je een copy 'on the fly' wil doen, dus met origineel in je cd speler direct een copy naar je brander. Dat wil dan niet lukken omdat alles op dezelfde ide controller zit.WiNlUx schreef op 29 March 2003 @ 18:44:
PRIMAIRE CONTROLLER: HDD master en CDROM slave
SECUNDAIRE CONTROLLER: (als je een 2e hdd hebt) HDD master en BRANDER op slave (als je geen 2e hdd hebt zet je de BRANDER op master)
Canon Digital Ixus V3

Bij mij is tie na een van de vele updates onbetrouwbaar geworden.
Je weet wel, mp3 tijdens het branden converteren naar wav en er dan bij 98% mee kappen
@Spacecom: daar heb ik nou nooit last van, misschien ligt 't aan je systeem??
[/off topic]
Heb je al eens geprobeerd om met een ander programma audio CD's te maken?? (iets a la Easy CD creator ofzo?? Als het daarmee wel lukt, wet je dat het zeer ws aan de programmatuur van Nero ligt. Lukt het daarme ook niet, dan ligt het misschien aan je OS, of aan je systeem (HW)...
Succes
HENG HENG
Ik heb geen enkel woord gezegd over on the fly fikken. Ik zei dat ik zo'n soort zelfde probleem had en met die nieuwe slave/master primair/secundair opstelling mijn probleem opgelost heb...Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 19:26:
[...]
Dit heeft alleen maar effect als je een copy 'on the fly' wil doen, dus met origineel in je cd speler direct een copy naar je brander. Dat wil dan niet lukken omdat alles op dezelfde ide controller zit.