Toon posts:

Mp3's, normale muziek CD, CD rewritable....

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om mp3's als normale muziek te branden op een CD rewritable?
Zo ja, hoe dan?

Alvast bedankt!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

gewoon met de wizard aangeven , dat je zowel data(mp3) als muziek wilt branden op de cd

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Op maandag 20 november 2000 10:15 schreef WilsonBond het volgende:
Is het mogelijk om mp3's als normale muziek te branden op een CD rewritable?
Zo ja, hoe dan?

Alvast bedankt!
Ja dat is mogelijk, de kans is alleen errug klein dat je CD-speler het ook kan lezen... Je hebt er dus alleen wat aan als je de cd in je pc afspeelt (maar dan kan je er net zo goed de mp3's er opzetten)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

onder winamp; preferences, output: diskwriter selecteren. Geselecteerde mp3's "afspelen" in een temp directorie ofzo, namen wijzigen naar track01 etc.. kwaliteit controleren en dan audio cd van branden, kan ook direct mp3 naar cd branden met musicmatch geloof ik.
of heb ik je vraag verkeerd begrepen
leest je cd spelen wel rewritables ???
kijk... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat ik mijn vraag niet helemaal duidelijk heb gesteld. Het branden is geen probleem, alleen het lezen door de cd speler is een probleem. Hij zegt steeds "No disc".
Met een recordable gaat het wel goed. Is er een manier, waarmee rewritables ook lukken?

Verwijderd

ETM en Chemist begrijpen Wilsonbond volgens mij niet helemaal, hij zijn mp3's als muziek niet zowel als. Beide is trouwens mogelijk, als je nero 5, easycdcreator 4 of winoncd 3.7 ofzo gebruikt kun je direct mp3'tjes branden op een audio cd, zodat je ze dus kunt afspelen in een gewone cd-speler.
Als je en mp3'tjes en gewone audio wilt branden, die je kunt lezen in een audio cdspeler, moet je een cd-extra maken, daar zijn nog wel een paar topics over. Je kunt dan vanzelfsprekend alleen die audiotracks afspelen.
En idd, de meeste audio-cdspelers kunnen geen cd-rw's afspelen, dus daarvoor is het tamelijk nutteloos.

Verwijderd

ja een cd speler kopen die ook cdrw's kan lezen ;)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik begreep het prima, ik zei alleen al dat de meeste cd-spelers niks met rewritables kunnen. Dit komt doordat de kleurstof van rewritables te donker is voor de meeste cd-spelers; dit is dus ook iets wat niet op te lossen is (behalve een andere cd-speler kopen...)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
en als je het heb over MP3-CDspelers? hoe moet je dat dan branden? er schijnt 20 uur muziek op te kunnen als je de muziek brand als MP3's...moet je dan met Nero een data-cd maken en mp3's aanklikken of is er een makkelijkere manier??

Jouw advertentie hier??

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op woensdag 27 juni 2001 08:38 schreef hansdezwans het volgende:
moet je dan met Nero een data-cd maken en mp3's aanklikken of is er een makkelijkere manier??
Zou het nog makkelijker kunnen dan?

Siditamentis astuentis pactum.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> Opslagmedia & I/O Controllers

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ja dat is mogelijk, de kans is alleen errug klein dat je CD-speler het ook kan lezen... Je hebt er dus alleen wat aan als je de cd in je pc afspeelt (maar dan kan je er net zo goed de mp3's er opzetten)
veel cd-spelers hebben idd moeite met cd-rw. Numark DJ cd spelers kunnen ze wel lezen evenals goedkope sony decks schijnt het (die van 200 piek dingen)

Verwijderd

dan draai je m toch gewoon op je cd-rom!

en als je m dan wil houden fik je m op cd-r, ik zie het nut niet echt in van cd-spelers die ook cd-rw's lusten
Pagina: 1