ik heb het volgende probleem als ik windows xp wil installeren als ik F8 moet intypen op het moment dat er wordt gevraagd of dat je met de voorwaarden akoord gaat dan gaat dat niet ik heb al meerdere toetsenborden geprobeerd maar het is nog steeds niet gelukt heeft iemand hier een oplossing voor dit probleeem
Is het een legale versie?
[ Voor 89% gewijzigd door anandus op 29-03-2003 17:44 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Doen alleen de F toetsen het niet of alle toetsen het niet? Is het een USB toetsenbord? Probeer dan een PS/2 versie. Is het soms een Logitech met van die speciale F toetsen?
ja maar zou het toch mischien kunnen liggen aan mijn toetsenborden allebij logitech een draadloos de ander niet
Oh, zorg bij zo'n Logitech dat de F-toetsenblokkering uit staat 
Zit vaak linksboven de 'Esc'-toets
Zit vaak linksboven de 'Esc'-toets
[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 29-03-2003 17:47 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Microsoft heeft die toetsenborden ook hoorKorakal schreef op 29 maart 2003 @ 17:44:
Is het soms een Logitech met van die speciale F toetsen?
DonaldDuck, als je een toetsenbord hebt met deze toetsen, zorg dan dat je F-Lock aanstaat, anders werkt het niet. En weet je zeker dat het F8 is, heb XP pas 1 keer geinstalleerd, dus dat weer ik niet zeker, maar kan het me niet herinneren
Je moet eens in de handleiding van je keyboard kijken hoe je kunt wisselen tussen de speciale functies en de F toetsen.
edit:
en ja het klopt dat het F8 is, om accoord te geven met de voorwaarden
en ja het klopt dat het F8 is, om accoord te geven met de voorwaarden
[ Voor 16% gewijzigd door Korakal op 29-03-2003 17:48 ]
bedankt ik zie het probleem al ik het is inderdaad de f-lock toets wat het probleem was je mag het nu wel locken deze topic
Pagina: 1