Toon posts:

agp + pci dual monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met hetvolgende probleem. Ik heb net een videokaartje gekocht (PCI SIS305 chipset en 32mb) maar die werkte niet toen ik deze in mijn moederbord zette. Ik heb het ook geprobeerd zonder de agp-kaart, maar dan werkt het ook niet. Het is een nieuw kaartje, hij zal toch niet kapot zijn?
Ook heb ik in de bios "Display 1st: PCI-slot" (ofzo) aangezet.

Hoe kan ik die videokaart aan de praat krijgen?
voor specs zie onder...

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 11:28

Tjark

DON'T PANIC

als je monitor het doet, je AGP kaart uit je systeem haalt, PCI er in zet en je monitor dan aanzet, dan zou je altijd beeld moeten hebben van het bios van de PCI kaart en daarna 't bios van je PC.

Heb je geen beeld: dan zou ik zeggen dat die PCI kapot is.

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Monitoren doen het wel...
Als ik in de bios zet: "Display 1st: AGP" aanzet, dan kan ik wel het kaartje installeren in Windows, maar aangezien ik XP gebruik moet ik PCI thirst aanzetten....
iemand een idee...?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeer eens een ander pci slot? Wie weet of dat helpt...

Raku

Verwijderd

Topicstarter
heb al 3 verschillende geprobeerd...

Verwijderd

ik had in mijn vorige pc ook een pci en agp videokaart in gebruik,en allebij werkte ze perfect,te samen en apart

Verwijderd

Topicstarter
tjah, hij zal wel dood zijn dan... :'( thanx iedereen....

Verwijderd

hebde al eens in een andere pc geprobeerd

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 17:40:
Monitoren doen het wel...
Als ik in de bios zet: "Display 1st: AGP" aanzet, dan kan ik wel het kaartje installeren in Windows, maar aangezien ik XP gebruik moet ik PCI thirst aanzetten....
iemand een idee...?
Als je het kaartje kan installeren in windows zonder problemen, wat is dan the big deal... :?

Verwijderd

misschien een conflict met andere hardware,kan voorkomen

Verwijderd

Topicstarter
dribbel schreef op 29 maart 2003 @ 18:32:
[...]

Als je het kaartje kan installeren in windows zonder problemen, wat is dan the big deal... :?
Want ik wil die kaart als 2e monitor aansluiting gebruiken. Dan moet ik in de bios PCI thirst unit dislpay (ofzo) aanzetten. En zodra ik DAT doe, werkt ie niet meer. Beetje raar... Maar volgens mij is hij gewoon kapot.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
ALS de PCI kaart werkt als de AGP op primary staat is het toch geen probleem om in windows de "PCI monitor" als secundaire monitor te gebruiken ...

Verwijderd

als ze nie werkt,werkt ze nie hé.kunde alles gan probere ma werke zal ze nie meer doen

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo te zien moet je het volgende doen:
Zet in het BIOS de AGP als primary.
In Windows de AGP als primary en de PCI als secondary bij je beeldeigenschappen.

That ought to do it. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 30-03-2003 18:07 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1