Bosch 909S unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:00
Voor de verandering wordt er eens wat aardigs voor ons arme studenten gedaan, en kunnen we een Bosch 909S telefoontje krijgen voor weinig...:) Alleen is het een BEN Prepay geval...:r|:(:r
Die wil ik dus geunlocked hebben. Weet iemand of die dingen makkelijk te unlocken zijn, en vooral hoe?

Thx,

Martijn

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Entity

9000rpm

Ik heb hem ook besteld en als hij net zo makkelijk te unlocken is als zijn goedkopere broertje (de 908), dan is hij zo van simlock. Heb je alleen een datakabel voor nodig (zie www.stuntprijzen.net als ze hem nog hebben) en een progje dat op inet wel te vinden is.

Zodra ik hem binnen heb, zal ik het proberen, maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt. Heb je die van jou al of niet? Zo ja, hoe lang heeft het geduurd?

• Martijn
Nee, heb ik nog niet, maar het schijnt dat je hem binnen 3 weken binnen hebt. Ik heb dat foldertje woensdag binnengekregen en donderdag opgestuurd, dus zal het nog wel effe duren voordat ik hem binnenheb...

• Entity

Entity

9000rpm

Ow, ok. Het kan waarschijnijk wel langer gaan duren dan 3 weken, want Ben schijnt problemen te hebben met de levering heb ik gehoord :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op de zwarte markt wordt je doodgegooigd met kramapjes die dat voor 25 piekkies doen.
Als je naar de cpompu hal gaat, staat er eentje die ook nog garantie geeft (en als het mis gaat, krijg je een vervangd toestel).

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:31
Ik heb er ook een besteld (via een uitzendbureau)
voor 75,00 (incl 50,00 beltegoed..)
Jullie voor 89,00 nananana!! ;) ;)

Ik heb 'm 3 a 4 weken geleden besteld, vorige week toch maar es gebeld waar dat ding bleef, en toen zeiden ze dat het nog wel 3 weken kon duren..
Dus ik wacht er ook nog op..
Ik ken helemaal niemand die zo'n ding heeft..das wel fijn, tenminste een andere telefoon dan zo'n Nokia waar de hele wereld al mee loopt.
En de bosch heeft blacklight display :)

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je dit toestel voor zo'n prijsje nog kan halen ? Ook als je geen student bent. >:)

• Kire
Weet nog steeds niemand hoe je die simlock eraf krijgt?

Ik heb de telefoon nu inmiddels, maar BEN® zuigt echt GROTE tijd... in grote steden heb je prima ontvangst, maar zodra je van een stad af gaat wordt 't alleen maar slechter tot de verbinding wegvalt. Ik ben thuis niet te bereiken op me GSM, tenzij ik op de 2de verdieping uit het raam ga hangen, dan heb ik net dekking...
Ik wil dus van BEN® af.
Kheb al gebeld met BEN®, zij kwamen meteen met de 'oplossing' om het toestel binnen 2 weken in te leveren en dan kreeg ik m'n geld terug. Ze dachten nog eens niet na over een andere oplossing. Zo houden ze hun klanten wel ja.. :r

Maar omdat het ECHT een heeeele mooi/fijne telefoon is wil ik 'm toch wel graag houden, maar wel KPN ofsow erop dan..

Iemand ideeen??
(ik ben NIET zo into computers, en ken dus niet alle termen uit m'n kop, dus aub beetje makkelijke taal gebruiken :) ).
Alvast erg bedankt!

• Kire
damn, datakabel is niet meer op stuntprijzen.nl te vinden... :(

• Kire
Hmm, niemand????

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

Waar kan ik als student zo'n telefoontje bestellen? Ik wil die ook hebben :)

Verwijderd

Kreeg foldertje bij je studiebeursoverzichtje.

• Entity

Entity

9000rpm

Maar helaas zijn de Bosch 909S telefoons niet meer leverbaar, dus krijgt iedereen een Motorola T2288. Vind ik een kuttelefoon, weet ook niet hoe ik hem moet unlocken :(

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 16:57

ko9

he Maranello,
Ik heb als student dus ook zo'n apparaat bestelt.
Maar betekent dit dat ik geen bosch, maar een motorola krijg?
Of heb ik jouw opmerking een beetje verkeert begrepen?

• Entity

Entity

9000rpm

Volgens de brief die erbij zat, is de Bosch niet meer leverbaar, dus waarschijnlijk krijgt iedereen die zo'n Bosch heeft besteld (via Tros/Studiefinanciering/Uitzendbureau of anders) een Motorola T2288 daarvoor in de plaats...

• ko9

ko9

Dat zou ik wel een ongelovelijke kutstreek vinden.
Eerst een mooie telefoon voor 90 piek aanbieden en een andere kuttelefoon afleveren.
Als ze moet zo'n motorola aan komen zetten, moeten ze ook niet denken dat ik dat ding aan neem en al helemaal niet ga betalen. :(:(

Sorry, moest ik gewoon even kwijt.

• Canon23
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Die Bosch 909s is bijna 2x keer zo duur dan als die :r T2288 :r !!! We worden moeilijk afgezet.....vind ik :7

En je hebt toch die Bosch besteld dan kunnen (en mogen) ze toch niet zomaar een ander model leveren zonder je er over te informeren :???
Ik heb die bosch 2 a 3 wkn geleden besteld, maar nog niks gezien (kan ook aan de PTT liggen :Z :( )

[ V2288 of T2288 what's the difference<-- serieus !????]

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nou dat is dan mooi als het waar is dat je zo'n motorola krijgt ipv die 909s :(

• Entity

Entity

9000rpm

Het is trouwens de T2288, niet de V.2288. Is nog steeds :r, maar goed.

Iemand interesse in een Motorola T2288 van Ben met 50 piek beltegoed :+

• Accident

Accident

's Happen

Nou ik weet wel zeker dat ik geen motorola aan neem!
Best wel jammer want die bosch is wel een aardige phone.

• ko9

ko9

Maar we kunnen ons nou wel zo opwinden, maar voorlopig heb ik nog niks gehoord van die gasten, dus je weet maar nooit...........
En trouwens Maranello, waar heb je dit verhaal vandaan?

• Accident

Accident

's Happen

ko9 je heb gelijk ik wind me op :)

• Kire
Ik heb de Bosch 909S lekker al....
Had 'm besteld op 26 oktober.

Wel een grote naaistreek ja als ze nu ineens andere telefoons gaan leveren..

Ik kan gvd nergens beltonen vinden voor die Bosch909S :(

• Martijn
Ik heb dat briefje al zeker 3 weken geleden opgestuurd, morgen eens bellen, als ik geen Bosch krijg, kunnen ze hem houden. Ik hoef niet zo'n K*T Motorola !!!

• Entity

Entity

9000rpm

Waar ik dit verhaal vandaan heb? Ik ken verschillende mensen die er één besteld hadden (waaronder ikzelf) en ze hebben allemaal zo'n Motorola gekregen ipv. de Bosch. In de bijgevoegde brief staat dat de Bosch telefoontjes niet meer leverbaar zijn...
Ik kan gvd nergens beltonen vinden voor die Bosch909S
Die zijn ook niet te wijzigen, je had het met de 27 standaard melodietjes moeten doen... Die Motorola heeft er maar 6 :(

• Martijn
Ik wil die firma die die orders behandelt effe bellen, want met een Motorola ga ik niet accoord. Heeft iemand dat telefoonnummer nog. Stond onderaan dat velletje....

THX !

P.S. Liefst effe iemand voor 5 uur, ken ik nog bellen...:)

• Entity

Entity

9000rpm

Ok, het is niet voor 5 uur, maar hier alsnog het telefoonnummer: 020-4622345

Ik heb al van iemand gehoord die het voormekaar heeft gekregen om toch een Bosch 909s te krijgen (ze zullen nog een beperkte voorraad hebben liggen)... Hij heeft gewoon gezegd dat hij al een carkit enzo had gekocht, dus zouden ze voor hem een uitzondering maken...

• Martijn
Thx, ik zal morgen effe bellen...:)
Ik krijg gewoon die Bosch, punt uit, DIE heb ik besteld voor 89 piek, niet een of ander Motorola geval dat die 89 piek nog niet eens waard is...

• ko9

ko9

heb je al gebeld?
ik wil de reactie van die gasten wel ff horen, dan bel ik ook wel ff

• Martijn
Ik heb gebeld ja. M'n aanvraag was al behandeld, en ik zou volgende week een telefoon krijgen. Welke, een Bosch of een Motorola, wist ie niet, maar waarschijnlijk de Motorola. Als ik die Motorola binnen heb, moet ik effe terugbellen, en vragen naar die gast die ik gesproken heb. Die gaat dan voor mij een Bosch regelen...:)

NB: Je moet die Motorola wel aannemen, anders kun je ook niet in aanmerking komen voor omruiling...
Pagina: 1