Browsers behalve IE werken _niet_

Pagina: 1
Acties:

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een tamelijk groot probleem,
ik ben een fervent Opera-gebruiker, op dit moment gebruik ik nog 7.01 maar wil graag upgraden, na installatie van 7.02/7.03 kon opera echter geen internetpagina's vinden, hij gaf dus een error.
Nu dacht ik dat het aan opera zelf lag maar na vandaag nog eens geprobeerd te hebben, ik heb avant browser, mozilla en de nieuwste opera's geprobeerd ben ik tot de conclusie gekomen dat al deze 4 hetzelfde probleem hebben. Alle 4 kunnen geen internetpagina's vinden.
Opera 7.01, waarin ik dit bericht typ, vreemd genoeg wél (en ja, ik heb deze helemaal opnieuw schoon geïnstalleerd).

Ik gebruik geen firewall (ook niet de ingebouwde firewall van XP), ik maak alleen gebruik van NAV2003.
Windows XP is voorzien van SP1 en van de nieuwste relevante updates vanaf windowsupdate.

Iemand een idee, wat ik zou kunnen proberen, want ik word er tamelijk ziek van.

hmmz

Verwijderd

In Internet explorer kun je ook wat dingen over de verbinding instellen, welke hij moet gebruiken, proxy etc. Misschien staan die niet goed in de andere Browsers.

Heb je een nieuwe ADSL verbinding maar je oude inbel-modem misschien nog in je pc? 2 netwerkkaarten zou ook nog kunen, dat bij met het verkeerde kaartje de website probeerd te vinden.

• DJ^
  • Niet online
Niks met proxy, 1 netwerkkaart en ik maak gewoon gebruik van een inbelverbinding, zoals ik al 5 jaar doe.

hmmz

Verwijderd

Misschien eens verstandig om het zooitje er helemaal uit te gooien (dus ook ALLES in je reg) Daarna even opnieuw proberen. Ik het hetzelfde probleem gehad met opera.

• DJ^
  • Niet online
Ik zal het proberen, maar denk dat het weinig nut heeft, aangezien ook andere browsers er last van hebben, mozilla en avant browser.

hmmz

Verwijderd

laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 22:40 ]

Verwijderd

Ik kan ook geen pagina's zien in Opera als ik geen proxy instel, en in IE wel

zelfde men mozilla

misschien toch ff proxy instellen?

• DJ^
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 22:43:
Ik kan ook geen pagina's zien in Opera als ik geen proxy instel, en in IE wel

zelfde men mozilla

misschien toch ff proxy instellen?
Beetje domme vraag misschien, maar hoe?
wat moet ik daar dan invullen? Gegevens van m'n internetprovider???

Tell me... :)

hmmz

• DJ^
  • Niet online
Ik ben eruit gekomen :)
Ik heb de proxygegevens in mozilla ingevuld maar het heeft geen positief effect, nog steeds kan hij geen internetpagina vinden.
Het blijft supervaag, Opera 7.01 (waarin ik nu ook typ) werkt gewoon goed, maar alles hoger en andere browsers weigeren :'(

hmmz

Pagina: 1