ik heb hier 2 computers. en 1 printer. ik heb zonet een 4 port data switch box gehaald om mijn printer te kunnen delen. nu is die printer alleen USB aansluiting (is een pc van mijn vriend dus dit wist ik niet). zijn er stekkers die van USB paralel kunnen make (denk het niet want in een oude topic stond van niet). of zijn er ook switch boxes te koop voor usb apparaten??
Nee, die zijn er helaas niet, andersom wel.Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 17:05:
ik heb hier 2 computers. en 1 printer. ik heb zonet een 4 port data switch box gehaald om mijn printer te kunnen delen. nu is die printer alleen USB aansluiting (is een pc van mijn vriend dus dit wist ik niet). zijn er stekkers die van USB paralel kunnen make (denk het niet want in een oude topic stond van niet). of zijn er ook switch boxes te koop voor usb apparaten??
Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat een paralelle poort te weinig stroom levert (edit: en omdat de dataverbindingen anders zijn (serieel - parallel), thanks Guru)
Correct me if I'm wrong..
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 29-03-2003 17:23 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Switch boxes zijn er voor USB maar gewoon een actief HUBje is praktischer denk ik hoor. Van USB -> parallel bestaat echter niet omdat de dataverbindingen anders zijn (serieel - parallel)
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Dat schiet denk ik niet op, moet je iedere keer die USB hub aan een andere bak hangen, kun je hem beter aan een usb switch hangenGuru Evi schreef op 29 maart 2003 @ 17:22:
Switch boxes zijn er voor USB maar gewoon een actief HUBje is praktischer denk ik hoor. Van USB -> parallel bestaat echter niet omdat de dataverbindingen anders zijn (serieel - parallel)