Toon posts:

Fysieke geheugendump?????

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop....

Proccesor: pentium 4 2 ghz
Geheugen : 256 ddr
videochip: SiS 650_651_M650_740
Ondersteunt D3D software T&L

Als ik een spel draai valt hij er steeds onder t spelen meestal na rond 5 sec in t spel te zitten of hij valt helemaal weg en begint met fysieke geheugendump.

Het ligt niet eraan dat de laptop t niet aankan maar na een reparatie deed hij t namelijk gewoon weer goed spelen enzo medal of honer , no problem maar jah nu val hij dus telkens uit t spel of valt uit t spel en gaat Fysieke geheugendump doen.

Ook bij 3dmark2001 SE valt hij weg.....

Weten jullie wat ik fout doe of welke instellingen ik moet veranderen..of is er iets kapot.....???????????

Emiel

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Heb je de nieuwste drivers van je videochip? Het lijkt me dat het daar aan ligt...aangezien het bij spellen en bij 3dmark is....

[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 29-03-2003 17:07 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dat je een geheugen dump hebt wil niet zeggen dat je jouw probleem in Processors, Mobo's & Geheugen moet dumpen. Ik zou zeggen, lees eerst eens wat FAQ's door want dit is namelijk niet de juiste manier om een topic te starten :/ (like, zoek eerst zelfs eens wat uit, post het in het juiste forum en gebruik niet zoveel vraagtekens in je title).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.