Irritant probleem BSplayer + SVCD

Pagina: 1
Acties:

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Als ik een SVCD afspeel in BSplayer 0.86 build 493 krijg ik een heel irritant blokje linksboven in beeld die continu 'op en neer danst', ook dwars door het beeld heen (zie screenshot om te zien wat ik bedoel). Als ik de SVCD afspeel onder WinDVD heb ik dat niet, maar ik wil juist BSplayer gebruiken omdat je daar ondertitels kunt toevoegen. DivX en dergelijke werken prima onder BS, het zijn puur en alleen de SVCD die dit rare probleem geven. 8)7

Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: http://www.telefragged.com/martim/screen.jpg

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
ehrm... help?

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk de elecard mpeg2 decoder geinstalled en omdat dat een trial versie is gaat dat vierkantje na een aantal dagen door het beeld wandelen :)

Dus je zult een andere mpeg2 decoder moeten installeren of de films met WinDVD of PowerDVD bekijken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 16:58 ]

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
ah, kijk, daar heb ik wat aan. thx. Ik zal eens kijken! Nog een goede tip voor een decoder?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Sabbi

je denkt aan mij.

Daarvoor zou je toch met de search een heel end moeten komen. Met de FAQ ook zelfs nog verder.

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Sabbi schreef op 07 april 2003 @ 14:30:
Daarvoor zou je toch met de search een heel end moeten komen. Met de FAQ ook zelfs nog verder.
trust me... I tried.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Sabbi

je denkt aan mij.

Dus jij kan geen enkele decoder vinden in de FAQ of in de search??? Dan moet je toch je beginnen met lezen inplaats van _insert_stupid_action_here_ te doen....

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:21
Sabbi schreef op 08 april 2003 @ 18:00:
Dus jij kan geen enkele decoder vinden in de FAQ of in de search??? Dan moet je toch je beginnen met lezen inplaats van _insert_stupid_action_here_ te doen....
Jah ik bedoel maar. [search=mpeg2 decoder]
Ik vind wel wat hoor :)

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Sorry mensen, mijn fout. Ik dacht dat je jullie het nog hadden over mijn oorspronkelijke topicvraag. Uiteraard refereerde je aan het zoeken naar een decoder.

Mijn excuses... dank voor de wijze raad.
Pagina: 1