Ik ben hier bij een bekende een HP psc 2110 all in one aan het installeren op een HP Pavillion (amd xp 2200, 256 mb, en een nvidia mx 420) (net nieuw) met windows XP
Hij is net uit de doos dus aan de installatie kan het niet liggen.
Het probleem is dat ik de printer niet aan de praat krijg.
Je gooit de (originele) CD erin, en dan sluit je hem aan.
Vervolgens krijg je gevonden apparaat psc2110
vervolgens gevonden samengesteld USB apparaat, en dan geeft hij een foutmelding dat waarschijnlijk het apparaat niet goed geinstalleerd is.
Nu loopt ondertussen dat HP installatie-ding verder en zegt dat het installeren mislukt is, bla die bla die bla opnieuw opstarten.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd (andere USB- poort). Het probleem is ook dat ik de 2.0 driver hier niet kan downloaden (die is 160 MB ongeveer) want hier ligt een 56K modemverbinding...
Maar ik zou denken dat de 1.0 versie ook zou moeten werken?
Iemand een oplossing? Please?
Hij is net uit de doos dus aan de installatie kan het niet liggen.
Het probleem is dat ik de printer niet aan de praat krijg.
Je gooit de (originele) CD erin, en dan sluit je hem aan.
Vervolgens krijg je gevonden apparaat psc2110
vervolgens gevonden samengesteld USB apparaat, en dan geeft hij een foutmelding dat waarschijnlijk het apparaat niet goed geinstalleerd is.
Nu loopt ondertussen dat HP installatie-ding verder en zegt dat het installeren mislukt is, bla die bla die bla opnieuw opstarten.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd (andere USB- poort). Het probleem is ook dat ik de 2.0 driver hier niet kan downloaden (die is 160 MB ongeveer) want hier ligt een 56K modemverbinding...
Maar ik zou denken dat de 1.0 versie ook zou moeten werken?
Iemand een oplossing? Please?