aic-7902 ultra 320 scsi controller met linux

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 14:13
is het iemand al gelukt om de aic-7902 scsi controller met linux aan de praat te krijgen?

ik heb geprobeerd een driver diskette van adaptec te downloaden maar daar werd ik weinig wijzer van.

in de gepatchde kernel van gentoo (2.4.20-gentoo-r2) zit er wel support in maar zodra ik die compile en de kernel boot vind hij beide scsi kanalen en begint dan text te scrollen en het systeem reageert niet meer.

ik heb ook voor de grap is een 2.5.x kernel geprobeerd en die had hetzelfde probleem.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

stunn0r schreef op 29 maart 2003 @ 15:59:
ik heb geprobeerd een driver diskette van adaptec te downloaden maar daar werd ik weinig wijzer van.
Wat was het probleem met die driver diskette? Waar liep je op vast?
in de gepatchde kernel van gentoo (2.4.20-gentoo-r2) zit er wel support in maar zodra ik die compile en de kernel boot vind hij beide scsi kanalen en begint dan text te scrollen en het systeem reageert niet meer.
Wat voor een tekst begint te scrollen? Heb je al een vanilla kernel geprobeerd?

Heb je al (met bijvoorbeeld google) gezocht? Wat leverde dat op?

Ik mis een hoop belangrijke informatie in dit topic, zo moeten we eerst gokken naar allerlei dingen. Lees ook NOS policy - updated 28/03/03 eens door.

Ik doe dit topic op slot, maar je bent vrij een nieuwe te openen, als je daarin uitgebreidere informatie geeft en rekening houdt met de overige aandachtspunten in NOS policy - updated 28/03/03.

[ Voor 6% gewijzigd door deadinspace op 29-03-2003 16:36 ]

Dit topic is gesloten.