Toon posts:

MSI KT4V past niet in Aopen H500 kast

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een MSI KT4V-L moederbord gekocht en ik kom helemaal vrolijk thuis om de boel in mijn ge-modde Aopen H500 te schroeven. Blijkt dat het niet goed past :(!
Het onboard audio gedeelte, dat normaal horizontaal lag, staat nu rechtop en past niet door het plaatje op de achterkant van de kast. Ook zit er een LAN/USB blokje rechtop ernaast, wat dus ook tegengehouden wordt.
Ik vind dit eigenlijk ronduit belachelijk! De H500 is zeker niet zo'n oud model, dus ik vind het gewoon idioot dat het hier niet op berekent is.
Heeft iemand hier misschien een soort van oplossing voor?
Alvast bedankt,

WarenMeister.

Verwijderd

Topicstarter
OK, sorry voor dit bericht, ik heb in mijn haast iets over het hoofd gezien. Er zat gewoon een extra plaatje bij het moederbord! }:O |:(

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 15:46:
Ik heb zojuist een MSI KT4V-L moederbord gekocht en ik kom helemaal vrolijk thuis om de boel in mijn ge-modde Aopen H500 te schroeven. Blijkt dat het niet goed past :(!
Het onboard audio gedeelte, dat normaal horizontaal lag, staat nu rechtop en past niet door het plaatje op de achterkant van de kast. Ook zit er een LAN/USB blokje rechtop ernaast, wat dus ook tegengehouden wordt.
Ik vind dit eigenlijk ronduit belachelijk! De H500 is zeker niet zo'n oud model, dus ik vind het gewoon idioot dat het hier niet op berekent is.
Heeft iemand hier misschien een soort van oplossing voor?
Alvast bedankt,

WarenMeister.
bij veel mobo's komt er zon los plaatje mee
dat je gewoon achter in klikt of schoeft ?
tenminste bij al mijn epox en asus bordjes wel
Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 16:00:
OK, sorry voor dit bericht, ik heb in mijn haast iets over het hoofd gezien. Er zat gewoon een extra plaatje bij het moederbord! }:O |:(
dat zeg ik gamma :+

een heel letterlijk geval van eerst zoeken voor je post _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Shunt op 29-03-2003 16:01 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.