DDraw.dll DirectDraw?
D3D8.dll Direct3D?
Dat heeft met DirectX te maken. Het lijkt me dat daar iets mis mee is. Dus; Reinstall DirectX eens of grade het up naar DX9 inclusief de nieuwste drivers.
Op wat voor'n momenten krijg je die errors eigenlijk?
D3D8.dll Direct3D?
Dat heeft met DirectX te maken. Het lijkt me dat daar iets mis mee is. Dus; Reinstall DirectX eens of grade het up naar DX9 inclusief de nieuwste drivers.
Op wat voor'n momenten krijg je die errors eigenlijk?
🌞🍃
FAQ Forumgedrag - Topicstart
Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden, getest, enz. Je hebt een duidelijke foutmelding, gooi zoiets eens in Google bijvoorbeeld, daar staat redelijk wat
.
Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden, getest, enz. Je hebt een duidelijke foutmelding, gooi zoiets eens in Google bijvoorbeeld, daar staat redelijk wat
Hmmzzz...als ik zo deze foutmelding eens lees:
DDRAW: DIrectX
D3D8: DirectX..
Probeer s directX 9 te installen
DDRAW: DIrectX
D3D8: DirectX..
Probeer s directX 9 te installen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Eerst googlen is natuurlijk iets dat elke tweaker doet maar waarschijnlijk heb je net de verkeerde termen gebruikt: [google=d3d8.dll ddraw.dll ddentry12] levert als tips naast inderdaad een nieuwere DirectX (en de juiste drivers!) installeren verder ook de juiste versie van d3d8.dll te kopieren: http://www.driverforum.com/inputdevice3/3411.html
edit:
Zou je de volgende keer ipv een plaatje gewoon de melding kunnen overtypen ajb - dan is het topic ten eerste beter te vinden in de search en ten tweede is de foutmelding dan tenminste nog te lezen als je het plaatje ooit van je server verwijderd
Zou je de volgende keer ipv een plaatje gewoon de melding kunnen overtypen ajb - dan is het topic ten eerste beter te vinden in de search en ten tweede is de foutmelding dan tenminste nog te lezen als je het plaatje ooit van je server verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 29-03-2003 17:08 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)