Waarom topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik wil hier even kwijt dat ik het voorbarig vind om dit topic (MMS met een Nokia 7250) meteen dicht te smijten. De kritiek van de Mod is ten eerste onterecht; de search had ik allang gebruikt, het topic wat hij noemt had ik al gevonden en ik had de '444 truc' dus ookal geprobeerd. Excusez moi dat ik dat niet duidelijk genoeg heb aangegeven.

Maar om mij (285 posts) op de search te wijzen gaat me iets te ver. Wat mij betreft is dit een kwestie van niet verder kijken dan je neus lang is. Als ik de kans had gekregen om de zeggen dat ik de suggestie van Airwolf al had geprobeerd had ie het topic niet dicht hoeven gooien. Maar hij was me voor. Misschien had ie eerst even naar m'n profile moeten kijken om erachter te komen dat ik GEEN noob ben. Dan had ik in de tussentijd de kans gehad om ook even te reageren.

Ik ga nu lekker in een ander topic verder (dat eigenlijk bestemd is voor de 6610). Dat mag kennelijk wel? Lekker overzichtelijk wordt het zo inderdaad. Prima beleid hoor.

Zo, dat moest er even uit.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mail de moderator in kwestie, dat is zoals het beleid is :P ;)

Zie sticky LA :)

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! dus ;)

[ Voor 30% gewijzigd door LuNaTiC op 29-03-2003 15:20 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.