Hoevaak lezen de Mods de @tweakers.net mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:09
Dit vraag ik me saf aangezien ik al langer dan een dag wacht op een reactie van The Will of Icestorm.
nu gaat die topic niet hierover maar ik wou t gewoon even weten aangezien je kennelijk soms heel lang mag wachten.
hoevaak checken jullie je @tweakers.net mail? en hoe snel reageren jullie?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wel één hele dag???

zelfs modjes hebben een sociaal leven hoor... _iets_ meer geduld mag je ook wel hebben. Het kan gebeuren dat er een mailtje tussendoor schiet, maar na een dag al gaan twijfelen of ze nog wel leven vind ik wel erg overdreven :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:09
LuNaTiC schreef op 29 March 2003 @ 15:10:
wel één hele dag???

zelfs modjes hebben een sociaal leven hoor... _iets_ meer geduld mag je ook wel hebben. Het kan gebeuren dat er een mailtje tussendoor schiet, maar na een dag al gaan twijfelen of ze nog wel leven vind ik wel erg overdreven :P
tja gaat over lan voor volgend weekend :P dus wil em er snel in hebben ;)
sue me

whehe net reactie van ice dat t idd lang duurde :P (dus sommige hebben idd geen sociaal leven :X)

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 29-03-2003 15:13 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lord_Mithril schreef op 29 maart 2003 @ 15:11:
[...]

tja gaat over lan voor volgend weekend :P dus wil em er snel in hebben ;)
sue me
[inkopper]
eerder mailen dan voortaan he ;)
[/inkopper]

Meestel binnen 2 a 3 dagen heb je je antwoord wel zoals LuNaTiC al zegt ;). En ja, het blijft vreemd dat modjes een sociaal leven ernaast hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sue us :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeef weer overwerk bezorgen :+

Het is weekend, het is lekker weer, de kans is dus groot dat veel mensen (daar reken ik de crew ook toe! ;) ) andere dingen aan het doen zijn. Stuur anders een vriendelijk ICQ'tje met het verzoek met voorrang naar je mail te kijken. Geen garantie, maar kan het proces wat versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgehandeld :+
en onderhanden. antwoord komt vanzelf ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.