Toon posts:

map op FTP server geheel met inhoud verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De topic naam zegt het al.

Hoe kan ik een map op een FTP server geheel en al met zijn inhoud verwijderen.

Ik verwijder nu telkens eerst alle bestanden voordat ik de map zelf kan verwijderen. Maar hoe kan ik (dus waarschijnlijk -> met welk commando) kan ik de map met zijn hele inhoud erin verwijderen.

Ik werk met WS_FTP.

Iemand de oplossing?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik weet dat je met leech ftp een recursive delete kan doen. Als je ff op die term in de help van ws ftp zoekt, moet je denk ik wel iets kunnen vinden. Anders kijken of je leech ken downen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Je kunt misschien inloggen via SSH, of een wat intelligentere FTP client gebruiken. Hoe dan ook, dat is waarschijnlijk meer een Software Algemeen onderwerp dan W&G.

Move: Webdesign & Graphics => Software Algemeen

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RMDIR is het ftp command, maar volgens mij kan je gewoon in de ws_ftp interface voor delete kiezen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
nopez, kan er niks over vinden. kán wel op "delete" drukken, maar dan zegt ie dat dat de map niet leeg is...daarom vroeg ik het ;)

Verwijderd

Topicstarter
RMDIR werkt trouwens ook niet..hij blijft me melden dat de map niet leeg is...maar die inhoud wil ik er nu juist bij verwijderen :)

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

Ryceck

Constants and Variables

Juist... WS_FTP is een ftp-client die ik (jammer genoe verplicht) gebruik op mijn werklocatie en daar gaat dat dus niet mee.
Een hele goede ftp-client die heeeelll erruuggg veel kan is FlashFXP (maar jah... das dan weer illegaal omdat je die moet kraken... of kopen uiteraard :+ )
Anders kan je ook LeechFTP proberen, deze is gratis en werkt ook goed... maar lang niet zo goed als FlashFXP :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Topicstarter
vind WS_FTP wel een lekker makkelijk snel proggie eigenlijk.

FlashFXP is wel cool..maar te groot voor "even een bestandje uploaden".

Echt raar dat ze daar niks voor gevonden hebben. Snap dan ook niet waarom er geen commandos bij staan

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:22
Met filezilla (opensource) lukt het allemaal bij mij:
http://filezilla.sourceforge.net/

|>

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

ws_ftp kan dat wel hoor, als ik me goed herinner tenminste was het ergens een instelling dat je advanced features kon gebruiken. Kan ook zijn dat dat alleen werkt in de betaalde pro versie.. even op de site kijken want ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar fxp 8)

[ Voor 24% gewijzigd door hufkes op 29-03-2003 17:02 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Met WS_FTP Pro kan het via opties > tabblad Pro > allow deletion of non-empty folders.

Maar je hebt dus geen pro?
Pagina: 1