Ecs on board sound

Pagina: 1
Acties:

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 16:49
Op de cd van Ecs k7s6a staan er dus drivers voor de on board geluiskaart, maar aangezien als ik deze installeerd, en deze niks uithalen, heb ik ze van internet gehaald. Xp zegt dus dat hij geen drivers kan vinden op de opgegeven lokatie, en tevens ook niet op de cd-rom.

sis download site is momenteel down, en bij Ecs zelf zijn ze gelijk ni compatibel mé xp?

dank!i!!

Verwijderd

wat is je vraag nou ? ik vind je post niet duidelijk en compleet.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 15:06 ]

• beOnt
men vraag is dus, waar ik werkende drivers (sound) kan vinden voor da ecs moederbordje?
en waarom dat xp bij het zoeken van een stuurprogramma voor die onboard sound de drivers die op de cd staan, niet accepteerd.

Verwijderd

mwah weet ik ook niet, google doet meestal wonderen, is gewoon een kwestie van een paar drivers downloaden en ze dan 1 voor 1 gaan testen. Maybe domme vraag hoor maar staat de onboard sound wel aan in de bios ?

googelse :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 15:15 ]

• beOnt
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 15:14:
mwah weet ik ook niet, google doet meestal wonderen, is gewoon een kwestie van een paar drivers downloaden en ze dan 1 voor 1 gaan testen. Maybe domme vraag hoor maar staat de onboard sound wel aan in de bios ?
ja, deze staat aan in het bios, ff chearchen bij google en driverguide enz leverden ook niet al te veel antwoorden op...

Verwijderd

misschien ecs.com.tw ?

Verwijderd

beont schreef op 29 March 2003 @ 15:15:
[...]

ja, deze staat aan in het bios, ff chearchen bij google en driverguide enz leverden ook niet al te veel antwoorden op...
Maar wat je gevonden hebt heb je dat allemaal al geprobeerd ? en je hebt nog steeds geen specs gegeven, ik weet niet welke os je gebruikt welk mobo je hebt enz :Z

Een quiz is alleen leuk als je iets kan winnen :P ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 15:17 ]

Pagina: 1