Verwijderd

Topicstarter
Hoi we hebben een samsung tel die je aan de comp kunt linken maar we hebben een probleem we hebben een probleem er staan een paar nr in de telefoonlijst aleen als ik dat proggie run dan haalt ie alles op zegt ie. alleen tel lijst op de comp is leeg dus er klopt iets niet.

dit is wat we al gebrobeerd hebben:
GPRS modem geinstalt
andere com-poort

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

De nummers staan waarschijnlijk op je SIMkaart en het programma leest het adresboek uit het telefoongeheugen in. Kopieer dus de nummers van je SIM in je toestel.

Verwijderd

Topicstarter
nope heb net gekeken en de nummers staan in de tel geheugen

Verwijderd

probleem gevonden > kopieer ze naar telefoongeheugen

• Korakal

Korakal

Up up up!

Hmmm. In ieder geval heb je niks te maken met je GPRS modem, dus daar hoef je het niet in te zoeken. Andere com-poort is alleen van belang op het moment dat er een foutmelding wordt gegeven, maar dat maak ik niet op uit je verhaal.

Probeer het eens andersom, zet een nummer op je SIM kaart en kijk of het programma dan wel wat vindt (zou wel beetje raar zijn, maargoed...).

Zijn er misschien nog andere programma's die je kunt gebruiken om te syncen?

[edit]
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 14:34:
probleem gevonden > kopieer ze naar telefoongeheugen
wat bedoel jij???

[ Voor 18% gewijzigd door Korakal op 29-03-2003 14:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
zal ik proberen ik weet nie of er andere progs zijn ben aan het zoeken maar vindt geen

Verwijderd

Topicstarter
Gebrobeerd maar hij doet nog steeds niets

• Korakal

Korakal

Up up up!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif < deze kun je je post mee editten.

Probeer het eens op een andere pc? Ik neem aan dat 'ie geen foutmeldingen geeft? Check de instellingen van het syncprogramma nog eens goed!

Verwijderd

Topicstarter
Nee geeft geen foutmeldingen de instellingen van het prog zijn goed want me pci modem zit op com3 en me tel op com1

Verwijderd

Topicstarter
vraag me af waar het aan kan liggen......

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 15:56:
vraag me af waar het aan kan liggen......

Je wordt er NET op gewezen dat je niet mag kicken. Komop zeg :Z

Je topic gaat dicht. Redenen: Je post is nouwlijks te ontcijferen, je kicked 2 maal, en waarschijnlijk is dit probleem zelf ook best wel op te lossen. Gewoon proberen, beetje met de instellingen spelen en desnoods eens een andere PC proberen.
Of probeer eens de manual te lezen, het zou best kunnen dat iets als dit daar wel in staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.