problemen met midtown maddness 1

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Topicstarter
Mijn buurman heeft het volgende probleem met midtown maddness 1

De achtergrond van het spel bestaat alleen puur uit van die vage vlakken, dus niet de normale textures zal ik maar zeggen.. Ik weet denk ik wel waar het aan ligt, maar om het op te lossen heb ik denk ik een patch nodig... Het ligt denk ik aan de combo van een geforce4 MX en winXP..

Systeem:

p4 2.4 Ghz
512mb ram DDR
Geforce4 MX
winXP home edition
driver versie: ? (standaard winXP driver iig)

Dit is gewoon bij een compleet schone instalatie van winXP en dergelijke.

Wat ik al geprobeerd heb:

Zoeken op GoT: dit leverde wel een beetje resultaat op (niet het gewenste btw), maar die topics stammen bijna allemaal uit 2000 of 2001
Zoeken met google: Zat MTM2 patches te vinden, maar niet een MTM1 patch eigenlijk
Andere driver instaleren: Als dit zeker de oplossing is doe ik dit, maar mijn buurman is een leek met pc's en wordt al bang als ik de scherm resolutie verander...

Dus ik denk dat er een patch moet zijn, maar waar? Of ligt de oplossing ergens anders?

superB

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Jij kan toch gewoon de drivers installeren, daar hoeft hij dan niet meer aan te zitten.
Je kan ook proberen of het spel het wel goed bij jou doet. Als ie dat niet doet kan het aan de CD liggen :)

The devil is in the details.

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Topicstarter
MaRc0 schreef op 29 March 2003 @ 14:05:
Jij kan toch gewoon de drivers installeren, daar hoeft hij dan niet meer aan te zitten.
Je kan ook proberen of het spel het wel goed bij jou doet. Als ie dat niet doet kan het aan de CD liggen :)
Ja bij mij werkt ie dus wel goed, maar ik heb dan ook een radeon.. Bij MTM2 weet ik dat er problemen zijn met winXP en gforce kaarten... Maar ik heb dus net wel ff 2 detonators geprobeerd (hij is eigenwijs, ik eigenwijzer) maar dat maakt dus geen verschil.. Ow en het is dus wel gewoon de legale versie!

superB

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Topicstarter
*skopje!

superB