Super Laptop!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 01:03
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar laptops, en kwam nu een advertentie tegen van een laptop die echt alles+ heeft van wat ik zou willen, check de specs:

o Intel Pent 4 Proc HT Techn 3.06 Ghz
o 533 Mhz System Bus
o 16.1" 1600 x 1200 UXGA Active Matrix Display
o 4X AGP ATI M9-P Mobility™ Radeon™ 9000 3D Accelerator
o 128 MB DDR SGRAM Video Memory
o 512KB On-Die L2 Cache
o 1024MHz DDR SDRAM Memory
o 60GB (5400 RPM) Hard Drive
o Built-In 56K V90 Fax/Modem and 10/100 Mbps Ethernet Lan Card
o Built-In DVD/CDRW Combo
o 3.5" 1.44MB FDD
o 102-Key Keyboard with Numeric Keypad
o Built-in TV-Tuner with Multi-Function Remote Control
o 1 portable MP3 Player with 32MB SD Memory Card
o 1 Smart Bay for Optional Secondary Hard Drive or CD/DVD/CDRW Drive
o Integrated Mini PCI Wireless LAN Card
o One Sony® Memory Stick Port
o One IEEE1394 FireWire Port, 4 USB 2.0 Ports.
o Front Panel Audio DJ Player with 3D Surround Sound
o Built-in Touchpad Pointing Device with Scrolling Keys
o Carrying Bag and AC Adapter and battery Included
o Microsoft® Windows XP Home Edition

FuckingA, dit is echt superdikke shit (voor de mensen die het nog niet door hadden)!!!!
Hij had bij de advertentie dus geen merk ofzo gezet, dus ik ben online ff op zoek gegaan naar een laptop met deze specs (ik wist niet eens dat ze die PIV met HyperThreading al in notebooks hadden), en ik vond de "Prostar 8834" http://www.xtremenotebook...ection=specs&model_id=595
Zoals je daar kunt zien kost het ding zo'n $2600 en dat is dus in US only.
Anyway, die gast vraagt er in zijn advertentie dus 1350 euro voor?!??!?! MAAARRRR, hij verkoopt alleen in partijen, van 10, 25 of 50 stuks

Kortom, ik ben dus opzoek naar min. 9 mensen die deze gruwelijke laptop ook willen kopen!! Er zit zowieso een jaar garantie op. Ik heb die gast al gemaild om te vragen of deze garantie wel echt internationaal is, en of het eventueel mogelijk is tegen een meerprijs meer garantie te krijgen. En ik heb hem natuurlijk gevraagd of 10 stuks echt het minimum is.

Goed, ik heb nog geen mail terug van die gast gekregen, maar ik dacht, laat ik eens checken of er hier mensen zijn die het eventueel zouden willen. Kijk, ga er ook maar vanuit dat als het niet echt te vertrouwen is strax, ik het heus ook niet doe, en als je er ooit aan gedacht heb een laptop aan te schaffen, dan heb je nu echt een hele vette voor een zacht prijsje.

Let me know...
Ik laat het weten als die gast me terug gemailt heeft.

p-ce,

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Een 3Ghz in een laptop :?. Als dat al kan zal het ding ook maar een uurtje of wat mee kunnen gaan.
Dit komt wel een beetje spammerig over BTW :X

tvw

Verwijderd

Ik zou hier niet op ingaan. Vooraf betalen neem ik aan?

Verwijderd

stel je bestelt dat ding, en de douane schat dat ding gewoon op de normale winkelprijs. kost je een vermogen aan heffingen...

ik heb trouwens het vermoeden dat die laptops van een vrachtwagen zijn gevallen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zonde van de grafische kaart, eigenlijk....

Maar klinkt wel een beetje dubieus...
Moet je nog seksuele handelingen ervoor verrichten oid? :X :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Het spijt me, maar dit komt op mij over als oplichterij. 1350 euro voor zo'n laptop is de helft, zoniet één-derde van wat je er normaal voor zou betalen. Van de vrachtwagen afgevallen, als je het mij vraagt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
lijkt me een beetje bullshit... die 3.06GHz alleen is al 700 euro, dan kan ie die laptop nooit maken voor 1350

Verwijderd

Nah.. lijkt me wel heel sterk..

Zowiezo is er volgens mij nog geen P4-m 3ghz dus als et klopt, zal et wel een "normale" P4 zijn, die dan nog eens fucking heet wordt..

En dan al die andere shit erbij, voor 1350euro ???? Nah lijkt me allemaal wel heel erg sterk hoor, beetje te mooi om waar te zijn. Zal vast wel een addertje onder het gras zitten.

En, maar dat is mijn mening, hij ziet er echt NIET uit gewoon.

Ben zelf ook opzoek naar een laptop, maar ik hou et wel gewoon bij een toshiba of asusje ofzo. Gewoon een bekend merk, in een normale winkel.
Geen te-mooi-om-waar-te-zijn-laptop tegen een prijs waarvoorje no way zoiets kan krijgen.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Eind aan de Inkoopacties :)

Volgens mij word topicstarter een beetje voor de gek gehouden door die advertentie :X

[ Voor 47% gewijzigd door Sport_Life op 29-03-2003 13:58 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
3 Ghz is wel leuk maar je accu is zo leeg, wel leuke laptop voor als ie gewoon aan netstroom hangt.

• TomVdE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 16:23

TomVdE

_________

Dit kan bijna niet anders dan gestolen materiaal zijn. Als je deze laptop wilt gebruiken om op een bureau te laten staan kan ik het begrijpen maar mobiel kan je hem echt niet noemen. Een 16.1" is groot en aangezien hij een desktop processor heeft zal de batterij ook héél snel leeg zijn. En misschien is het wel een externe batterij!

edit: koeskoes was me een beetje voor

[ Voor 7% gewijzigd door TomVdE op 29-03-2003 13:57 ]

Nikon D50 - nikkor 18-55 & nikkor 55-200 | specs pc | specs laptop | specs serverke

Verwijderd

o 1024MHz DDR SDRAM Memory ????

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
Dat ding doet maximaal 30 minuten met een batterij man :{

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

11,3 lbs, das gewoon dik 5 kilo :D

ik denk niet dat je schoot het lekker vindt om een tijdje 5 kilo op 70 graden te moeten houden...het scheelt dan weer dat-ie na een half uur al leeg is :P

dan zou je beter zo'n Aldi laptop kunnen kopen denk ik dan...

of anders een Asus M2400E van 1,9 kilo B)

[ Voor 51% gewijzigd door Mooody op 29-03-2003 14:00 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Doe mij er maar één. Ik hoor het wel hoe je het wilt afhandelen.
Lijkt me best gaaf zo'n laptop. En voor dat geld is het legitiem te noemen.
Van de vrachtwagen is het toch niet gevallen?

Thnx

• Carnivorous1
  • Laatst online: 21-01-2025
hehe als je ziet met wat voor een koeler die p4 3.06 geleverd wordt.... dan denk ik niet dat een notebook koelsysteem, hoe geavanceerd ook, dat ding op enige afstand van het kookpunt houdt. Nu is het ook nog eens zo dat de p4 aan throttling gaat doen bij te hoge temperaturen, dus dan hou je van die prestaties nog maar bar weinig over...

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 13:57:
o 1024MHz DDR SDRAM Memory ????
offtopic:
Ja zo heet dat. DDR bestaat namlijk niet. Het heet eigenlijk DDR SDRAM B).
/miereneuk

tvw

Verwijderd

ShotGun schreef op 29 maart 2003 @ 14:01:
[...]

offtopic:
Ja zo heet dat. DDR bestaat namlijk niet. Het heet eigenlijk DDR SDRAM B).
/miereneuk
ja hehe. hij doelde op mhz

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 14:02 . Reden: dom vraagteken verwijderd ]

• chux
  • Laatst online: 31-05 01:03
zoals ik al schreef, die gast heeft mij nog niet terug gemaild, ik neem aan dat ik niet met de douane te maken zal hebben, aangezien ik het ding niet invoer, komt mij ook over als oplichterij ofzo, maar lijkt me niet dat iemand iets aanbied in partijen mEt garantie, als ze van een vrachtwagen gevallen zijn.

Maaar, stel!!!! het zou zo zijn, en het zou legaal zijn, en je zou er geen seksuele handelingen voor hoeven te verrichten, en je zou een normale betrouwbare betalingswijze hebben, zouden jullie het dan doen??? Ik bedoel, zoals ik al schreef, als het oplichterij is dan doe ik het ook natuurlijk niet, ik ga alleen even uit van een 'godsgeschenk' ;) ALS het zou kunnen, zou ik dan 9 man hier bij elkaar krijgen of wat?!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou dit dus niet kopen. Als je de advertentie eens naleest merk je al dat dit niet mogelijk is, en er allemaal kleine foutjes in staan. (1024MHz DDR, er staat niet bij welke DVD/CD-drive er in zit etc.) Een 'portable MP3 Player with 32MB SD Memory Card' heb ik ook nooit gezien, en ik snap niet waarom die een aparte memory card moet gebruiken? Als mensen zulke technieken in een laptop bouwen zouden ze d'r echt wel iets langer over na denken en niet een apart 32MB geval d'r in bouwen.
Als dit alles ook in een laptop zou zitten zou het echt niet een portable notebook zijn hoor, al die dingen passen niet zo makkelijk in een klein computertje.

Een Hoax/oplichterij dus. Niet doen.

Verwijderd

uitbreidbaar tot 1024mb standaard 256mb lezen jongens

Verwijderd

chux schreef op 29 maart 2003 @ 14:01:
zoals ik al schreef, die gast heeft mij nog niet terug gemaild, ik neem aan dat ik niet met de douane te maken zal hebben, aangezien ik het ding niet invoer, komt mij ook over als oplichterij ofzo, maar lijkt me niet dat iemand iets aanbied in partijen mEt garantie, als ze van een vrachtwagen gevallen zijn.
op schiphol hebben ze helemaal geen zin om uit te zoeken van wie dat ding is. de ontvanger dient gewoon de importkosten te dokken
Maaar, stel!!!! het zou zo zijn, en het zou legaal zijn, en je zou er geen seksuele handelingen voor hoeven te verrichten, en je zou een normale betrouwbare betalingswijze hebben, zouden jullie het dan doen??? Ik bedoel, zoals ik al schreef, als het oplichterij is dan doe ik het ook natuurlijk niet, ik ga alleen even uit van een 'godsgeschenk' ;) ALS het zou kunnen, zou ik dan 9 man hier bij elkaar krijgen of wat?!
dan hebben we het nog altijd over heling.

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Als er een betere videokaart in zat was het een optie geweest :)

Verwijderd

je hebt er al 1

• StevenK
  • Laatst online: 22:19
chux schreef op 29 March 2003 @ 13:47:
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar laptops, en kwam nu een advertentie tegen van een laptop die echt alles+ heeft van wat ik zou willen, check de specs:

p-ce,
De notebook klinkt vet, maar dit is gegarandeerd oplichting of gestolen spul.

Ik denk zelf het eerste, want gestolen spul verkopen ze liever per stuk.

Als het oplichting is, laat je lekker vooruit betalen (ruim dertienduizend euro bij de kleinste order) en je lacht je suf...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• RammY
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

Valt dit niet onder een IA????

Deze advertentieplaats is te huur!

• Aikon
  • Niet online
chux schreef op 29 March 2003 @ 14:01:

Iedereen kan zeggen dat ie garantie geeft, als jij hebt betaald dan kan je opeens die man nergens meer bereiken. Als je je laptops al krijgt dan...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

oplichterij, weg hier
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.