Ik ben al een tijdje aan het kijken naar laptops, en kwam nu een advertentie tegen van een laptop die echt alles+ heeft van wat ik zou willen, check de specs:
o Intel Pent 4 Proc HT Techn 3.06 Ghz
o 533 Mhz System Bus
o 16.1" 1600 x 1200 UXGA Active Matrix Display
o 4X AGP ATI M9-P Mobility™ Radeon™ 9000 3D Accelerator
o 128 MB DDR SGRAM Video Memory
o 512KB On-Die L2 Cache
o 1024MHz DDR SDRAM Memory
o 60GB (5400 RPM) Hard Drive
o Built-In 56K V90 Fax/Modem and 10/100 Mbps Ethernet Lan Card
o Built-In DVD/CDRW Combo
o 3.5" 1.44MB FDD
o 102-Key Keyboard with Numeric Keypad
o Built-in TV-Tuner with Multi-Function Remote Control
o 1 portable MP3 Player with 32MB SD Memory Card
o 1 Smart Bay for Optional Secondary Hard Drive or CD/DVD/CDRW Drive
o Integrated Mini PCI Wireless LAN Card
o One Sony® Memory Stick Port
o One IEEE1394 FireWire Port, 4 USB 2.0 Ports.
o Front Panel Audio DJ Player with 3D Surround Sound
o Built-in Touchpad Pointing Device with Scrolling Keys
o Carrying Bag and AC Adapter and battery Included
o Microsoft® Windows XP Home Edition
FuckingA, dit is echt superdikke shit (voor de mensen die het nog niet door hadden)!!!!
Hij had bij de advertentie dus geen merk ofzo gezet, dus ik ben online ff op zoek gegaan naar een laptop met deze specs (ik wist niet eens dat ze die PIV met HyperThreading al in notebooks hadden), en ik vond de "Prostar 8834" http://www.xtremenotebook...ection=specs&model_id=595
Zoals je daar kunt zien kost het ding zo'n $2600 en dat is dus in US only.
Anyway, die gast vraagt er in zijn advertentie dus 1350 euro voor?!??!?! MAAARRRR, hij verkoopt alleen in partijen, van 10, 25 of 50 stuks
Kortom, ik ben dus opzoek naar min. 9 mensen die deze gruwelijke laptop ook willen kopen!! Er zit zowieso een jaar garantie op. Ik heb die gast al gemaild om te vragen of deze garantie wel echt internationaal is, en of het eventueel mogelijk is tegen een meerprijs meer garantie te krijgen. En ik heb hem natuurlijk gevraagd of 10 stuks echt het minimum is.
Goed, ik heb nog geen mail terug van die gast gekregen, maar ik dacht, laat ik eens checken of er hier mensen zijn die het eventueel zouden willen. Kijk, ga er ook maar vanuit dat als het niet echt te vertrouwen is strax, ik het heus ook niet doe, en als je er ooit aan gedacht heb een laptop aan te schaffen, dan heb je nu echt een hele vette voor een zacht prijsje.
Let me know...
Ik laat het weten als die gast me terug gemailt heeft.
p-ce,
o Intel Pent 4 Proc HT Techn 3.06 Ghz
o 533 Mhz System Bus
o 16.1" 1600 x 1200 UXGA Active Matrix Display
o 4X AGP ATI M9-P Mobility™ Radeon™ 9000 3D Accelerator
o 128 MB DDR SGRAM Video Memory
o 512KB On-Die L2 Cache
o 1024MHz DDR SDRAM Memory
o 60GB (5400 RPM) Hard Drive
o Built-In 56K V90 Fax/Modem and 10/100 Mbps Ethernet Lan Card
o Built-In DVD/CDRW Combo
o 3.5" 1.44MB FDD
o 102-Key Keyboard with Numeric Keypad
o Built-in TV-Tuner with Multi-Function Remote Control
o 1 portable MP3 Player with 32MB SD Memory Card
o 1 Smart Bay for Optional Secondary Hard Drive or CD/DVD/CDRW Drive
o Integrated Mini PCI Wireless LAN Card
o One Sony® Memory Stick Port
o One IEEE1394 FireWire Port, 4 USB 2.0 Ports.
o Front Panel Audio DJ Player with 3D Surround Sound
o Built-in Touchpad Pointing Device with Scrolling Keys
o Carrying Bag and AC Adapter and battery Included
o Microsoft® Windows XP Home Edition
FuckingA, dit is echt superdikke shit (voor de mensen die het nog niet door hadden)!!!!
Hij had bij de advertentie dus geen merk ofzo gezet, dus ik ben online ff op zoek gegaan naar een laptop met deze specs (ik wist niet eens dat ze die PIV met HyperThreading al in notebooks hadden), en ik vond de "Prostar 8834" http://www.xtremenotebook...ection=specs&model_id=595
Zoals je daar kunt zien kost het ding zo'n $2600 en dat is dus in US only.
Anyway, die gast vraagt er in zijn advertentie dus 1350 euro voor?!??!?! MAAARRRR, hij verkoopt alleen in partijen, van 10, 25 of 50 stuks
Kortom, ik ben dus opzoek naar min. 9 mensen die deze gruwelijke laptop ook willen kopen!! Er zit zowieso een jaar garantie op. Ik heb die gast al gemaild om te vragen of deze garantie wel echt internationaal is, en of het eventueel mogelijk is tegen een meerprijs meer garantie te krijgen. En ik heb hem natuurlijk gevraagd of 10 stuks echt het minimum is.
Goed, ik heb nog geen mail terug van die gast gekregen, maar ik dacht, laat ik eens checken of er hier mensen zijn die het eventueel zouden willen. Kijk, ga er ook maar vanuit dat als het niet echt te vertrouwen is strax, ik het heus ook niet doe, en als je er ooit aan gedacht heb een laptop aan te schaffen, dan heb je nu echt een hele vette voor een zacht prijsje.
Let me know...
Ik laat het weten als die gast me terug gemailt heeft.
p-ce,