3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als je je PC aanzet (BIOS scherm), krijg je dan wel beeld op je TV? Dit is namelijk een ingebouwde 'feature' van de TV-Out van Radeon kaarten - je kan je PC aansluiten en werken op een TV, zonder een monitor.
Krijg je geen of fucked-up beeld, dan is je TV-Out naar de moeren en moet je je videokaart gaan omruilen.
Krijg je geen of fucked-up beeld, dan is je TV-Out naar de moeren en moet je je videokaart gaan omruilen.
Geef mij maar een Warsteiner.
Like I said, tijdens booten heb ik dus wel beeld.....Zou gister film gaan kijken van PC met een vriendin. Werkte die hele shitzooi niet. Ik rebooten, hebben we ineens beeld op de tv ! Wij blij ! Komen we in Windows, schakel ik het aan via beeldeigenschappen, triptie hem weer dik (heb gelukkig nog een standalone DVD speler en DVDs).
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
He volgens mij snap ik niet alles wat je zegt, maar als je je DVI gebruikt mbv een DVI-to-VGA connector en je normale VGA en SVHS dan kan dat het probleem zijn, want mij Club-3D-tje kan dat niet aan.
En zoals ik al zei, ik weet niet precies wat je allemaal probeert, dus alle bijdehandjes moeten hun .... houwen.
<font color=blue>Beetje minder mag ook wel hoor :X</font>
En zoals ik al zei, ik weet niet precies wat je allemaal probeert, dus alle bijdehandjes moeten hun .... houwen.
<font color=blue>Beetje minder mag ook wel hoor :X</font>
[ Voor 11% gewijzigd door Jilvoos op 30-03-2003 12:04 ]
Heb je ook al andere drivers geprobeerd?
En haal de coax kabel van de antenne eens uit je TV ... bij mij doet het wonderen
En haal de coax kabel van de antenne eens uit je TV ... bij mij doet het wonderen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.