Wanneer zijn de geheugenprijzen op hun laagst?

Pagina: 1
Acties:

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
as above...als ik zo goedkoop mogelijk wil kopen, hoelang moet ik dan nog wachten?

Verwijderd

ja goeie vraag .....weet alleen dat het dit jaar nog niet zo laag is geweest.
misschien aan het begin van 2000 ?? maar verder ook niet. Ik moet mij ook al weer inhouden om weer niet extra aan te gaan schaffen. ( tttsss het kind is ook nooit tevreden )

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ik verwacht dat de prijs het huidige type de komende 10 jaar nog zullen zakken, hierna zijn ze niet meer leverbaar :P

Geloof me de prijzen zakken al 10 jaar.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als ik dat wist, zat ik nu denk ik lekker op een strandje op de Bahama's...

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Behalve een flauw antwoord kan ik ook wel een theorietje neergooien :).

Over 2 jaar loopt ALLES op DDR (behalve vage tweakerservertjes enzo ;)). Dus ik denk dat sd-ram nog een jaar of 3 nieuw te koop is. Ik denk dat de prijs niet verder achteruit gaat dan 125 piek voor 128 meg 133. Dus als het op de HCC voor 150 piek ligt zou ik het kopen :).. Tenminste ik ga dat doen..

Verwijderd

Meestal worden oude typen geheugen na verloop van tijd weer duurder dus als SDram er dadelijk uitligt voor DDR dan blijft het een tijdje laag en zal daarna iets duurder worden..maar rond de 150,- is denk ik een mooie prijs voor 128 MB Pc133

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

nu!

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

idd; NU!
Die paar pieken die er eventueel nog afgaan zou ik niet op wachten. Wat je ook kan doen is www.pricewatch.com in de gaten houden. Als het daar gaat stijgen, zal het hier binnen een halve week ook gaan stijgen. 128 mb pc133 is daar nou al een hele tijd $44.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

www.pricewatch.com hmm, wel een goeie.
Denk zelf dat ze voorlopig nog niet omhoog gaan!! (ergens gelezuh)

Ik wacht zelf tot ze weer flink omhoog gaan, kan ik die van mij ff voor fikse $$$ verkopuh!! :0

O, wie heeft er trouwens ervaring met Athlon dondervogel (rond de) 800MHz .. en welke cooler daar het beste voor is? (voor overclocken uiteraard :7 )

Greatinx,
Sjeddo
Pagina: 1