Weet iemand concreet of het mogelijk is deze monitor met deze videokaart op een resolutie van tussen de 1024-768 en 1280-1024 met een refreshrate van min 72hz te krijgen. Ik heb veel gezocht maar je leest wel van een oplossing met speciaal soort videokaarten maar soms ook weer dat het wel mogelijk moet zijn. De monitor betreft een soort semi-fixed frequency monitor wat ik heb begrepen. Ik kan hem op resoluties zetten in Win XP van 800*600 tot 1600*1200 echter de refreshrate blijft iets van 60hz
ondanks dat ik hem in windows op 75 tot 200 hz zet, dit lijkt gewoon totaal geen invloed te hebben(hij refreshed wel maar uiteindelijk blijft het beeld toch weer knipperen, windows geeft op dat moment gewoon aan dat hij bijv op 85hz staat). Ik heb hem trouwens zowel met een d-sub kabel aangesloten gehad als met een BNC(red/green/blue/zwart/wit) kabel echter dit heeft geen effect. Ook heb ik in windows XP de standaard monitor driver geprobeert als ook de plug en play monitor.
Wat ik dus zoek is misschien een driver, software progje ofzo waarmee ik die monitor toch op een aanvaardbare refreshrate kan zetten, een andere oplossing zou natuurlijk ook mooi zijn zolang ik maar niet een of andere rare videokaart ervoor moet aanschaffen.
Wat ik dus zoek is misschien een driver, software progje ofzo waarmee ik die monitor toch op een aanvaardbare refreshrate kan zetten, een andere oplossing zou natuurlijk ook mooi zijn zolang ik maar niet een of andere rare videokaart ervoor moet aanschaffen.