Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

smijt je punten weg

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik ben in het weekend niet online, maar jullie hebben ook niet echt op zitten letten.
In deze thread staan 2 onterechte -1's, een onterechte +4 en verder staan er nog wat interessante posts over een minidisc speler in een PC op 1.
Helaas valt er niet veel meer aan te doen met een wegingsfactor van ca 0.2.
Ik heb iig de onterechte -1's en +4 nog gemod dus als er nog 2 mensen meehelpen kunnen we daar nog iets aan doen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Dat is 1

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Jammer dat er geen SSZZCHGRRREEEDDDDDUUURRRRRfunktionaliteit in het modereren is ingebouwd:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14513&mode=thread&ParentID=219507&niv=-1

:P

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Tja..

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
testcase: hoe kom je aan die url met subthreads? Of doe je dat gewoon met de hand?

Vind je het erg als ik het nog niet mod? Ik mod pas als ik een thread lees. Ik begin nu met zondag dus kan nog ff duren.

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 11:58 schreef irrelevant het volgende:
testcase: hoe kom je aan die url met subthreads? Of doe je dat gewoon met de hand?

Vind je het erg als ik het nog niet mod? Ik mod pas als ik een thread lees. Ik begin nu met zondag dus kan nog ff duren.
Schiet maar op want het loopt nu uit de hand :(:(

• Cookie
Eh..bij mij staat bovenin het adresbalkje altijd het adres van de pagina waarop ik zit: copy/paste naar reactie. Wat ik niet snap hoe je nu juist in dit forom een linkje hangt onder een woord in je reactie.Explain me dat ff plz, 'tis vast supersimpel :).

Verwijderd

Gathering of Tweakers

uit de Faq:
Hmmzz m'n signature is verneukt, help!!!
Bij het omzetten van de UBB memberfiles zijn de signatures overgenomen. In Topix kun je in je signature geen HTML gebruiken. Wel kan je de welbekende UBB-code gebruiken, echter niet allemaal. De codes die in je signature werken zijn:
bold
underline
italic

voor een enter
gathering.tweakers.net voor een eenvoudige url en
{url=http://gathering.tweakers.net}Gathering of Tweakers{/url} voor een mooie url. :)
Laatste deel {} vervangen door []

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
testcase: ik snap het nog steeds niet (je zegt ook niets).
Ik kan ofwel een url van de hele nieuwspost krijgen, of als ik op de score van een reactie klik een url met alleen die reactie, maar mijn vraag is dus hoe je een url krijgt van een reactie met alle reacties eronder.
Ik zie aan je url wel dat het door het stukje "mode=thread" komt, maar hoe is dat automatisch te verkrijgen (zoals bij klikken op score) ?

Antwoord op jouw vraag:
[ url= http :// ... ] tekstje [ / url]

• Cookie
Aghaaaah..nou snap ik wat jij bedoelt. Nou, als je bijvoorbeeld op niveau 1 struint door de reacties, zie je soms onder een reactie iets staan als: 3 replies onder deze reactie. Klik je op die bewuste zin, dan kom je op een pagina met desbetreffende reactie met die thread erbij. En van die pagina staat het adres gewoon boven in adresbalk>copy>paste in reactie. :)

Bedankt nog allebei voor die link-uitleg.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ah, maar dat heb ik nooit omdat ik vanaf -1 lees. Nou ja.
Pagina: 1