Toon posts:

Prepaid toestel defect, waar inleveren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Swing 600 die ik 9 maanden geleden heb gekocht bij de Kijkshop. Nu is hij kapot, en ben ik vandaag dus terug gegaan naar de kijkshop. Die zeiden dat ik naar de helpdesk van de KPN moet bellen, omdat zij niets kunnnen met een defect toestel. Kpn opgebelt, en je raad het al, die zeggen:
terug naar de kijkshop.

Dus, niemand wil mijn toestel innemen, terwijl ik gewoon garantie heb. Nu weet ik zelf uit mijn Studie Commercieele Economie, dat ik bij MIJN leverancies recht heb op garantie, dus bij de kijkshop. Maar die weigeren gewoon keihard om het toestel in te nemen, omdat ' ze er niets mee kunnen'

Dus , daar sta ik nu, voor niets op en neer gereisd naar de kijkshop, en opgescheept met een toestel dat het niet meer doet.

Iemand ervaring met soortgelijke situaties???
Ik weet het even niet meer...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

Ja. Kijkshop moet 'm voor reparatie opsturen.

Het verschilt per provider: KPN en Vodafone lever je in bij het verkooppunt, de andere providers moet het via de eigen helpdesk/klantenservice geregeld worden.

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Kijkshop moet volgens mij garantie verzorgen, zij zijn namelijk de verkopende partij. Ze hebben nu een niet deugdelijk product verkocht.

Als ze er niets mee kunnen is dat hun probleem, daar mogen ze niet t jouwe van maken.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Kijk eens op hun site, hier staat een e-mailadres (orderdesk@kijkshop.nl) waar je vragen of opmerkingen (klachten :P ) kwijt kunt.

hun garantie voorwaarden;
Garantiebepalingen
Alle getoonde artikelen hebben de normale fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar. Bovendien heb je recht op 16 dagen Omruil Garantie. Lukt dit niet dan bieden wij je de Niet Goed / Geld Terug Garantie. Voorwaarde hierbij is dat het artikel onbeschadigd en niet gebruikt is en in de originele onbeschadigde verpakking wordt teruggebracht, samen met de kassabon.
De Omruil Garantie en de Niet Goed / Geld Terug Garantie gelden niet voor artikelen die om hygienische of praktische redenen niet kunnen worden omgeruild (bijvoorbeeld oorstekers, mobiele telefoons, CD-Roms, voorbespeelde videobanden, enz.). Je kassabon is het garantiebewijs.

[ Voor 64% gewijzigd door Fear-factoR op 29-03-2003 15:19 ]

Verwijderd

de kijkshop moet hem inderdaad terugnemen!! of in ieder geval in de reparatie laten zetten!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 13:42

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dat ze je telefoon niet willen omruilen wil niet zeggen dat ze hem dus ook niet hoeven te laten repareren ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij kijkshop ben je altijd de l*l als iets kapot gaat en je moet terug voor garantie.. en als ze het dan opsturen ben je het echt heel lang kwijt, en als het niet te repareren is of geen vervangend exemplaar dan krijg je geen geld terug maar een kijkshop tegoedbon....

Maar wettelijk gezien moet je hem gewoon bij hun inleveren en moeten zij zorgen voor reparatie oid.. vraag anders gewoon naar de bedrijfsleider want lui die daar achter de balie staan zijn gewoon de dozensjouwers die er verder ook niks van weten.
Pagina: 1