Ik heb een Swing 600 die ik 9 maanden geleden heb gekocht bij de Kijkshop. Nu is hij kapot, en ben ik vandaag dus terug gegaan naar de kijkshop. Die zeiden dat ik naar de helpdesk van de KPN moet bellen, omdat zij niets kunnnen met een defect toestel. Kpn opgebelt, en je raad het al, die zeggen:
terug naar de kijkshop.
Dus, niemand wil mijn toestel innemen, terwijl ik gewoon garantie heb. Nu weet ik zelf uit mijn Studie Commercieele Economie, dat ik bij MIJN leverancies recht heb op garantie, dus bij de kijkshop. Maar die weigeren gewoon keihard om het toestel in te nemen, omdat ' ze er niets mee kunnen'
Dus , daar sta ik nu, voor niets op en neer gereisd naar de kijkshop, en opgescheept met een toestel dat het niet meer doet.
Iemand ervaring met soortgelijke situaties???
Ik weet het even niet meer...
terug naar de kijkshop.
Dus, niemand wil mijn toestel innemen, terwijl ik gewoon garantie heb. Nu weet ik zelf uit mijn Studie Commercieele Economie, dat ik bij MIJN leverancies recht heb op garantie, dus bij de kijkshop. Maar die weigeren gewoon keihard om het toestel in te nemen, omdat ' ze er niets mee kunnen'
Dus , daar sta ik nu, voor niets op en neer gereisd naar de kijkshop, en opgescheept met een toestel dat het niet meer doet.
Iemand ervaring met soortgelijke situaties???
Ik weet het even niet meer...