Toon posts:

DVD en Home cinema set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor thuis een home cinema set aan gaan schaffen. Zit alleen met het probleem dat ik niet weet wat. Kan ik het beste een losse DVD speler kopen met een dolby surround set of kan het ook net zo goed om een DVD speler voor mijn PC te kopen met een goede geluidskaart en alles via mijn PC laten lopen. Is de beeldkwaliteit/geluidskwaliteit van goed? Waar moet ik allemaal op letten?

Welke DVD speler/setjes zijn aan te raden?

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:49

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Opzich is de beeldkwaliteit van de PC oplossing vrij goed. Nadeel is alleen dat het beeld altijd iets onder doet ten opzichte van een standalone en dat de TV-out vaak van een matige kwalitieit is. Om dolby digital optimaal te kunnen beluisteren zul je toch nog een externe decoder nodig hebben en dan het signaal door de PC digitaal laten doorsturen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus een losse DVD speler met dolby surround speaker set heeft de voorkeur boven een systeem icm een PC?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-03 21:42

Rival24

I'll Be Back

een systeem icm een PC?
?

Maar idd.... een standalone dvd speler met de hele meuk is beter. Maar dat ligt ook behoorlijk aan de kwaliteit van de apparatuur die je gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Owkee ik zat eigenlijk al een beetje te denken aan een standalone iets. Waar moet ik op letten als ik een DVD speler aanschaf? In eerste instantie wil ik er geen TV bijkopen. Dus alleen de DVD speler en een speaker set. Wat raden jullie me aan. Budget is vrij beperkt, dus geen setjes van 1000 euro.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Lees het centrale Home Theatre topic eerst eens door. Stel dan vragen daar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 12:57:
Dus alleen de DVD speler en een speaker set. Wat raden jullie me aan. Budget is vrij beperkt, dus geen setjes van 1000 euro.
dan zou ik even op www.kieskeurig.nl kijken, een paar setjes uitzoeken en dan richting stad gaan om te luisteren en te kijken welke jou het beste bevalt.
Pagina: 1