Voor al je vragen over de win clients (dus niet hoe proxy's werken of een linux client, sorry) kan je bij mij terecht.
Ik heb e-mail en ICQ, dus kom maar op!
Nee ff serieus, komen de antwoorden:
1. De Dutch Power Cows zijn een Nederlands team dat meedoet aan de Distributed.net RC5-64 encriptie-dinges. We heten zo omdat:
Dutch we nederlands zijn
Power we van krachtige overgeklockte PC's houden
Cows het symbool van deze encriptie-oorlog een koetje is en dat leuk past. Bovendien is NL het land van de koeien.
2. Een MegaFlush (c). Eigenlijk is dit eerst een tijdje sparen om dan later een hoop blokjes (uitkomsten) op één dag te kunnen sturen naar distributed.net We zijn met MegaFlushes begonnen omdat -toen we nog een klein team waren- we hoog in de stats willen komen. Nu is het meer een soort traditie dan dat het echt is om hoog in de dagelijkse statistieken te komen.
3. Een D.net proxy is een systeem van Distributed.net waar de client (het programma dat je gebruikt om de codes te berekenen) nieuwe berekeningen vandaan haalt en eventueel ook naartoe stuurt.
Om het nu even nog ingewikkelder te maken: Er zijn ook perproxy's dat zijn proxy's die beheerd worden door een persoon anders dan distibuted.net (zoals
deze van energy)
Hier kan je in plaats van eens per dag eens in de 5 minuten de statistieken bijhouden.
Op dit moment worden op deze persoonlijke proxy's blokjes gespaard voor de megaflush die we op 2 september gaan houden. Het leuke hiervan is dat er competitietjes ontstaan op een proxy, (wie doet de meeste blokjes op een dag?) op de proxy van energy (zie hierboven) is deze competitie vooral te zien tussen de nummer 2 en 3. (Ik ben zelf een van mensen achter #2).
Ok, laatste stukja waarin ik je het nog moeilijker maak:
Er is nog zoiets als een sub-team, dit houdt eigenlijk in dat er een aantal mensen onder hetzelfde e-mail adres blokjes kraken, op deze manier kan je als team dus meer blokjes doen onder hetzelfde adres, zodat je hierdoor hoger in de statistieken komt.
[i][EDIT] Er is een draadje speciaal over subteams, hierin wordt door de
almachtige Mo-Bees (ahum

...) bijgehouden hoe het ervoor staat met de subteams, hier is de link:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001275.html
Uiteindelijk draait het hier namelijk allemaal om, kijk dat we ook nog bezig zijn met een encriptie is leuk, maar de statistieken zijn de echte reden waarom we het doen. Nu denk je misschien dat je die statistieken onwijs saai vind, maar zodra je een weekje meedoet, kan je niet meer zonder! (Trust me!)
Dat was mijn verhaal, nogmaals: Heb je vragen? ICQ of e-mail, werkt prima! Of post het hier, werkt ook erg goed.
Itsme!
Oh ennuh als ik een foutje heb gemaakt ergens, verbeteren jullie (de andere DPC-ers)het even? Dankjewel!