[WinXP] afsluit probleem

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 17:00

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal weken een probleem met het afsluiten van Windows XP. Dan krijg ik namelijk de volgende melding:

Ending Task
trd ww: iexplore.exe

En dan zie je een balkje lopen waarbij windows wacht of ik dit programma wil afsluiten. Als ik nu op end task klik wordt het programma wel afgesloten maar zo hoort het natuurlijk niet.
Volgens mij is dit niet gekomen door het installeren van 1 speciaal programma. Ik heb alle Windows updates geinstalleerd maar dit mocht ook niet baten.

Iemand suggesties??

Verwijderd

Je weet zeker niet meer welke programma dat is?

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 11:30:
Je weet zeker niet meer welke programma dat is?
Tuurlijk weet ik wel welk programma dat is, maar ik vraag me af wat ik eraan kan doen :?

Verwijderd

heb je logitech driver erop staan, deze heeft daar ook invloed op.
Sluit deze maar eens af voordat je xp afsluit.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Logitech driver voor me muis bedoel je?? Ik heb nooit software voor me muis geinstalleerd (heb ook een MS muis) en voor me keyboard heb ik ook nooit wat geinstalleerd.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Verder niemand?? :'(

Verwijderd

Het is zeer waarscheinlijk dat er een bestandje van je IE corrupt is, waardoor deze niet goed werkt. Je kan twee dingen proberen.

A. Vanuit het recovery console repair draaien

B. IE op niet installeren. Dit is vrij complex aangezien IE geintergreerd zit in windows. Het is echter mogelijk om IE opnieuw te installeren door een de betreffende INF file van IE aan te roepen door een DOS commando. Het was iets met RunDLL. Je zou ffe moeten kijken op de knoledge base van MS of op google.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Bedankt voor de tip.

Ik zal nog proberen IE opnieuw te installeren en anders inderdaad toch een herinstall....

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 18:00

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Of zoek in je register op "Autoendtask" en zet deze op 1. Sluit ie voortaan zonder dat je op end task hoeft te klikken af. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dol_Fijn op 31-03-2003 02:02 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:05

Klippy

Still Game

Je kan ook eens kijken in je task manager of je nog een andere apllicatie hebt lopen (buggy plugin ergens van oid) die ervoor zorgt dat je IE niet meer wil afsluiten...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

zeg heb je toevallig NORTON anti virus erop?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Het kan dus van alles zijn.

Ik raad je aan om ff Ctrl+Alt+Del te pressen, naar tabblad van de processen te gaan... daar een screenshot van te maken en die hier te posten.

Misschien kan je ook ff Ad-aware draaien.. dit omdat veel spy-ware in je IE gaat zitten kloten zoals werkbalken enzo, en er misschien iets op de achtergrond draait dat je surfgedrag in de gaten houdt.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1