Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik de user een mail gestuurd en daarin gezet dat hij in het vervolg even moet nadenken met wat hij post. De reactie heb ik geëdit, want die reactie schoot mij in het verkeerde keelgat
.
Deze reactie is een beetje dubieus, maar staat voor mij toch goed op de nul.

Deze reactie is een beetje dubieus, maar staat voor mij toch goed op de nul.
hmm, die heb ik net een -1 Flamebait gegeven, hij is zowel offtopic (een reactie op een opmerking over de verhouding EU-MS, de US word verder niet vermeld)
alswel dat het een standaard negatieve opmerking is over de USA met kots-smillie, kan geen reden bedenken waarom die nog hoger dan -1 hoort.
de voorgaande opmerking staat op 0:overbodig, ik twijfel een beetje of deze niet eerder op 1 hoort, zodat mensen met standaard niveau hem zien.
De opmerking is een beetje suggestief, legt een relatie tussen de beloning voor 'goede werkgever' en de EU-monopolie-zaak die er volgens mij is, maar ik denk dat meer mensen dat doen, doordat die opmerking direct daarna prima beantwoord wordt zou het goed zijn de discusie standaard te tonen op 1-niveau
alswel dat het een standaard negatieve opmerking is over de USA met kots-smillie, kan geen reden bedenken waarom die nog hoger dan -1 hoort.
de voorgaande opmerking staat op 0:overbodig, ik twijfel een beetje of deze niet eerder op 1 hoort, zodat mensen met standaard niveau hem zien.
De opmerking is een beetje suggestief, legt een relatie tussen de beloning voor 'goede werkgever' en de EU-monopolie-zaak die er volgens mij is, maar ik denk dat meer mensen dat doen, doordat die opmerking direct daarna prima beantwoord wordt zou het goed zijn de discusie standaard te tonen op 1-niveau
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
'Ik zeg dat het fout is en dan verwijder ik hem ook pffff... '... want die reactie schoot mij in het verkeerde keelgat.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
En terecht. Een geintje is niks mee, maar er horen gewoon grenzen te zijn. Bovendien slaat de vergelijking helemaal nergens op en is het geen grap maar gewoon een typische ordinaire MS flame en bovendien kwetsend richting zekere mensen/groepen.grimson schreef op 29 March 2003 @ 11:14:
[...]
'Ik zeg dat het fout is en dan verwijder ik hem ook pffff... '
Of wil je beweren dat die "grap" een goed bedachte dijenkletser is?
[ Voor 9% gewijzigd door k7of9 op 29-03-2003 11:58 ]
grimson schreef op 29 March 2003 @ 11:14:
Je kunt in het vervolg je verhaal natuurlijk ook onderbouwen...

Je realiseert je hoop ik dat er hier een veelvoud aan mensen rondlopen, waarbij je niet weet wat voor een impact zo'n opmerking heeft voor de ander. Dit is een opmerking waarvan de poster doorhad dat ie twijfelachtig bezig was, anders stond er niet: "Hele slechte grap".
Het kan mijn inziens nooit de bedoeling zijn om willens en wetens mensen op de tenen te trappen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Natuurlijk, wij op tweakers.net zijn een grote dictator die maar even op zijn plek gezet moet worden. wij kicken op macht, zeker de adjes, die aasen op iedere posting die we kunnen deleten, zodat ze weer email kunnen versturen en hopelijk iemand kunnen bannen, want dat is wel de ultieme kick beter dan welke drugs ook.grimson schreef op 29 March 2003 @ 11:14:
[...]
Tuurlijk niet, het is niet zo zwart wit. sommige reacties kunnen gewoon niet, en dit is geen grapje maar een referentie aan een oorlog waarin genocide voorkwam. en dat is net even te ver.
Deze reactie van jou vind ik dan volkomen misplaatst, als je ergens tegenaan wilt trappen zoek dan buiten een agentje op en ga daar tegenaan trappen.
Pagina: 1