Toon posts:

Slotje plz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72474/1

Er zijn telkens weer mensen die het leuk vinden om zich te vermaken aan mijn ellende of zich druk te maken over mijn kennisniveau en daar dan vervolgens blijk aan te geven door daar es flink over te flamen.
Ik lees het boek wel. Leuk hoor... mensen van GoT :( :Z

Paz, nog bedankt, jammer dat er weinig op uit gedaan werd.

/me a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo? Mag ik op mijn eigen topic tenminste een slotje als ik dat zelf wil? ;)
SLotje plz, anders wordt er weer een hele flame aan vast geknoopt. Lijkt me niet bijdragen aan de kwaliteit van dit forum. Dank U.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Jelle: Ik wil even weten waarom IK deze threath aan het verzieken ben geweest, ik heb in totaal 3 berichten in die threath..1 met een heel verhaal met adviezen..1 met die mededeling dat je niet moet happen en de laatste met mijn meningen nadat je op een voor mij rare manier om een slotje gevraagd had.

En dan ben ik degene die een threath verziekt met een flame? Lijkt me sterk.

In deze threath heb ik alleen adviezen gegeven.

Maarja wie ben ik he?

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Topicstarter
tis THREAD (draadje) niet threath (bedreiging) ... da's niet om je af te zeiken maar je maakt de fout nogal consequent.

Mja, idd in een topic van 45 reakties heb jij weinig de kans gehad te flamen. Idd je hebt een constructieve reply gegeven. Maar ik vind dat je dat effect weer ontdoet door het verdere geblaat.
Ik zei niet dat alleen jij het was maar mensen zoals jij. Jij behoort in mijn ogen tot het meest jammere publiek op deze aardbol. Altijd alleen maar in staat te zeiken of naar beneden te halen. Daar lopen de meer van rond. Lijkt me nooit dat je een fijn leven hebt met zo'n negatieve houding.

----------
If I thought you were clever, I'd be even more upset
And if you knew what you were saying, I might even have respect
As a Christian I should love you

But I don't need to hear your depressing remarks
See your know-it-all face on TV
And I couldn't care less about what you want to say
And I wish that it wasn't just me

Oh I don't think I'm better or kinder of heart, I'm as guilty as I can be
But every chance I get to put a smile on someone's face I will take it, believe me
And I wish that it wasn't just me.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 14:05

vanDaal

-ismeereentje

Op dinsdag 21 november 2000 10:34 schreef CyberJunk86. het volgende:
tis THREAD (draadje) niet threath (bedreiging) ... da's niet om je af te zeiken maar je maakt de fout nogal consuquent.
Errug flauw, maar het is niet erg consequent om consequent als consuquent te schrijven. ;)

Verwijderd

Topicstarter
gheheheehe, ik wist wel dat er iemand over zou vallen... ik had em al wel gezien, maar ik wilde wellis zien wie het eerst er op zou reageren :)
geeft verder niet. :) ik zal em meteen editten ;)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
jo van daal
threath is niet bedreiging, da's threat, dus zonder h.
:P

ach...in een volgend leven lach je er om!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zei niet dat alleen jij het was maar mensen zoals jij. Jij behoort in mijn ogen tot het meest jammere publiek op deze aardbol. Altijd alleen maar in staat te zeiken of naar beneden te halen. Daar lopen de meer van rond. Lijkt me nooit dat je een fijn leven hebt met zo'n negatieve houding.
Wat is dat dan? :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
zeurpiet

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 21 november 2000 22:23 schreef Hyp Hyper het volgende:
zeurpiet
Wie? :?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waar gaat dit heen...... :Z

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 21 november 2000 22:36 schreef thefirstikke het volgende:
Waar gaat dit heen...... :Z
Net zoals de laatste tijd veel topics van Cyber... dev>null

Verwijderd

zullen we deze ook maar closen? ;)

Verwijderd

CyberSjunk is zo'n figuur die absoluut geen woord van kritiek kan hebben, hij voelt zich dan blijkbaar persoonlijk aangevallen en gaat dan met grof geweld terugslaan, DE reden dat zijn topics inderdaad vaak naar /dev/null dobberen.

CyberSjunk, ik vind jou gedrag ronduit triest, iemand helpt jou met een nuttige reply maar vervolgens zegt hij iets wat jou niet bevalt en daarom moet je hem blijkbaar gelijk de grond in boren:
Mja, idd in een topic van 45 reakties heb jij weinig de kans gehad te flamen. Idd je hebt een constructieve reply gegeven. Maar ik vind dat je dat effect weer ontdoet door het verdere geblaat.
Idem dito omgekeerd...

Ik geef slechts mijn mening, niet bedoeld als flame offcourse. :+}:O

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 23:37 schreef Revolution het volgende:
CyberSjunk is zo'n figuur die absoluut geen woord van kritiek kan hebben, hij voelt zich dan blijkbaar persoonlijk aangevallen en gaat dan met grof geweld terugslaan, DE reden dat zijn topics inderdaad vaak naar /dev/null dobberen.

CyberSjunk, ik vind jou gedrag ronduit triest, iemand helpt jou met een nuttige reply maar vervolgens zegt hij iets wat jou niet bevalt en daarom moet je hem blijkbaar gelijk de grond in boren:
[..]
Idem dito omgekeerd...

Ik geef slechts mijn mening, niet bedoeld als flame offcourse. :+}:O
Je meent maar ;)
Ik kan overigens best kritiek verdragen als dit enigermate genuanceerd gebracht wordt. Iemand de huid vol schelden is niet echt kritiek, maar gewoon loos gek*nker en eigenlijk zeggen: "MWEEHHHH ik mocht gister nix van m'n wijf dus nu naai ik jou!".

Overigens heb je wel gelijk als je bedoelt dat ik maar al te graag hap. Mja, moet toch wat. :)

Sommige mensen die irriteren zich dan echt, en begaan trieste akties als het lamleggen van servers. Nah, dan heb je IMHO het verstand van een ongezouten pinda en de intentie van de gemiddelde vandaal. Een bushokje kapot trappen vind ik dan nog stoerder want dan kan iedereen je zien en heb je ook nog fysieke kracht nodig.
Overigens is nu onze server weer redelijk OK. Schade gaan we vanmiddag opmaken. (jippie ik ga naar Den Haag :) ) Ik schat het rond zo'n ruime 6000 piek. We zijn nog bezig met diverse providers om te achterhalen wie het was. Maar we hebben al wel een redelijk idee.

Valt trouwens wel mee hoeveel topics van mij naar /dev/null gaan...

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Ik heb geen negatieve houding. Maar krijg deze wel door mensen als jij Jelle.

Leer eerst eens even iets van kritiek te kunnen verdragen zonder gelijk te happen en aparte woorden te gaan gebruiken. Moeten deze aantonen dat je een HBO Opleiding doet oid?

Als dat zo is ben je triest bezig.

Maarja wie ben ik he? Een of ander triest figuur met een negatieve levensinstelling.
Denk da'k vanavond maar even richting Spectrum oost fiets om me op te laten nemen. Misschien kun je me dan is een keer op komen zoeken Jelle en me laten genieten van jouw vrolijkheid.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op dinsdag 21 november 2000 22:24 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Wie? :?
Dit keer bedoelde ik jou niet. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 22 november 2000 19:57 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]
Dit keer bedoelde ik jou niet. :)
Cool... :*

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 november 2000 10:58 schreef McMiGHtY het volgende:
Ik heb geen negatieve houding. Maar krijg deze wel door mensen als jij Jelle.

Leer eerst eens even iets van kritiek te kunnen verdragen zonder gelijk te happen en aparte woorden te gaan gebruiken. Moeten deze aantonen dat je een HBO Opleiding doet oid?

Als dat zo is ben je triest bezig.

Maarja wie ben ik he? Een of ander triest figuur met een negatieve levensinstelling.
Denk da'k vanavond maar even richting Spectrum oost fiets om me op te laten nemen. Misschien kun je me dan is een keer op komen zoeken Jelle en me laten genieten van jouw vrolijkheid.
Ja da's goed. Lijkt me een leerzame ervaring voor beide om IRL te leren kennen :) Verduidelijkt weer het een en ander :)
Waar woon je dan? Ook in leesten city?

Nah, ik gebruik soms ook moeilijke woorden IRL als gein. Maar soms maken ze ook meer duidelijk.
Pagina: 1