Op dinsdag 21 november 2000 23:37 schreef Revolution het volgende:
CyberSjunk is zo'n figuur die absoluut geen woord van kritiek kan hebben, hij voelt zich dan blijkbaar persoonlijk aangevallen en gaat dan met grof geweld terugslaan, DE reden dat zijn topics inderdaad vaak naar /dev/null dobberen.
CyberSjunk, ik vind jou gedrag ronduit triest, iemand helpt jou met een nuttige reply maar vervolgens zegt hij iets wat jou niet bevalt en daarom moet je hem blijkbaar gelijk de grond in boren:
[..]
Idem dito omgekeerd...
Ik geef slechts mijn mening, niet bedoeld als flame offcourse. :+}:O
Je meent maar

Ik kan overigens best kritiek verdragen als dit enigermate genuanceerd gebracht wordt. Iemand de huid vol schelden is niet echt kritiek, maar gewoon loos gek*nker en eigenlijk zeggen: "MWEEHHHH ik mocht gister nix van m'n wijf dus nu naai ik jou!".
Overigens heb je wel gelijk als je bedoelt dat ik maar al te graag hap. Mja, moet toch wat.
Sommige mensen die irriteren zich dan echt, en begaan trieste akties als het lamleggen van servers. Nah, dan heb je IMHO het verstand van een ongezouten pinda en de intentie van de gemiddelde vandaal. Een bushokje kapot trappen vind ik dan nog stoerder want dan kan iedereen je zien en heb je ook nog fysieke kracht nodig.
Overigens is nu onze server weer redelijk OK. Schade gaan we vanmiddag opmaken. (jippie ik ga naar Den Haag

) Ik schat het rond zo'n ruime 6000 piek. We zijn nog bezig met diverse providers om te achterhalen wie het was. Maar we hebben al wel een redelijk idee.
Valt trouwens wel mee hoeveel topics van mij naar /dev/null gaan...