Toon posts:

agp 4x probleempje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb dus een Geforce 2 gts Kaartje (Aopen p256), een Elitegroup K7s5a mobo, pc2100 ddr ram (256) en een Athlon 1700 xp bakplaat..

Maare, ik krijg de AGP poort niet op 4x gezet (staat op 2x volgens de testen). De plank ondersteunt het (staat in de bios op 4x). De kaart zou het ook moeten ondersteunen, maar het werkt niet.

Bovendien staat de FSB maar op 66 volgens de testen..dat kan volgens mij ook niet. Iemand een idee?

Misschien heeft dit er iets mee te maken; werkte eerst met sd-ram (dual ram plank).

Verwijderd

Zet je FSB eens op 133 in de bios, En AGP op 4x in de bios. Wat werkt er volgens jouw niet? BTW het verschil tussen 2x agp en 4x agp is er eigenlijk niet.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Ik heb ook zo'n AOpen gf2gts gehad. :) Als de computer opstart moet je meteen op insert drukken om in het bios te komen. Heb je daar AGP 4x wel op enabled staan?

tvw

Verwijderd

Het K7S5A mobo genereert idd een 66 mhz score in de meeste "uitlees" programma's (sisoft, 3dmark etc) hij draait echter wel gewoon op 133 mhz. De agp 4x zou ik zo niet weten. Weet alleen dat er destijds op mijn goede oude TNT2 kaart een jumper zat om de AGP speed te setten... misschien een kijkje waard?