Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

n00b question. Magnetisch? ring. Chieftec Kast.

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 02:22
Ik heb laatst een chieftec kast gekocht. Nu zat daar tussen al die schroefjes ook een soort magnetisch? ringetje. Iemand enige idee waar deze ding voor is?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hier in de search staat het.

Zelf wat zoeken is echt erg simpel en gaat sneller dan het openen van een topic.

Dit topic kan dus dicht.

[ Voor 19% gewijzigd door Guardian Angel op 29-03-2003 00:35 ]

ARME AOW’er

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Die is voor montage van je HDD, die moet net naast het midden liggen........ >:)

Nee hoor, dat is een ferrier kern, daar kan je om je audio cables doorheen laten lopen tegen HF storingen... Het is niet magnetisch

edit:
handig zo'n search G.A. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bart_Banaan op 29-03-2003 00:35 ]

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
[licht offtopic]
mmm die ringen die soms aan het eind van een VGA kabel zitten zijn dan voor hetzelfde doel? Heb me altijd al afgevraagd namelijk waarvoor dat diende :)

Verwijderd

Volgens mij zijn die dingen van koolstof oid. Ze dienen idd als beveiliging tegen HF storingen. In mijn kast zaten deze om de kabeltjes die van mobo --> hd led, power switch, etc gingen.

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
yep.. ferrietring.. zitten bv ook om 100 HZ kabel.... op een of andere manier gaat ut de magnetische storingen tegen....

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is de laatste tijd al wel vaker langsgekomen, volgende keer even searchen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.