Toon posts:

.net server 2003 evaluation copy problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo eind vorig jaar via de beta site van MS .net server 2003 enterprise edition (360 day evaluation) bemachtigd.
Deze beta is later veranderd in Windows Server 2003 maar er is eigenlijk niets veranderd.
Nu vandaag installeer ik het geheel en alles start mooi op maar ik krijg mijn soundcard (SB live 1024 player) niet geïnstalleerd, ook niet met de win2k drivers.
Mijn adsl modem via usb lukt ook niet, het vindt hem wel maar ik krijg hem niet aan de praat, zelfs het powerlichtje brandt niet maar hij merkt wel dat je hem insteekt of uittrekt!

Iemand ook dergelijke problemen gehad?
En zo ja, hoe opgelost 8)

Voor de rest ziet het er wel tof uit!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmz, ik weet het niet zeker, maar denk niet dat dat er echt oplossingen voor zijn. Omdat die structuur heel anders is, worden dus ook andere drivers maar zoals ik al zei ik weet het niet zeker als ik jou was zou ik gewoon nog even lekker wachten :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Voor dit soort dingen ben je dus beta-tester, om dit aan te geven bij Microsoft. Als je er nog problemen mee hebt als je hem uiteindelijk gekocht hebt, kun je hier aankloppen, tot die tijd moet je bij Microsoft zelf zijn. Wij verlenen hier namelijk geen support op Beta's. Zie ook hier.

Tegen de tijd dat het OS officieel uit is, zullen er vast ook wel meer drivers voor komen :).

Dit topic is gesloten.