Hebben die megaflushes van ecc2 ook nog een akelig side effect... niet dat het erg is...
DPC no1 van de wereld. Wel jammer dat A(a)rs en de duitsers niet zo vaak op deze page kijken
DPC no1 van de wereld. Wel jammer dat A(a)rs en de duitsers niet zo vaak op deze page kijken
Ach, die site is compleet onzinnig. Rechenkraft bv. krijgt een kwart van zijn punten op een project waar ze misschien 10 PC's hebben draaien om die output te halen.
Zo kan ik ook scoren.
Als je fatsoenlijke stats wilt moet je bij die van mij zijn. Okay, ze zijn nog niet helemaal af, maar het lijkt toch al zeker ergens op.
Zo kan ik ook scoren.
Als je fatsoenlijke stats wilt moet je bij die van mij zijn. Okay, ze zijn nog niet helemaal af, maar het lijkt toch al zeker ergens op.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ben het idd met je eens dat jou stats beter vergelijk van brute kracht geeft (als alle projecten straks zijn meegenomen)
Maar dat was van deze maker ook niet de opzet... Opzet was, om te kijken op hoeveel verschillende projecten een team kan concurreren... Beetje stimulans tot verdeling van kracht zou je kunnen zeggen...
Vind het idee wel grappig, alleen zul je met zoiets altijd projecten ertussen houden waarvan je zoiets hebt van
Daarnaast zullen andere teams dat ongetwijfeld ook hebben als ze naar jou stats-pagina kijken...
Hoe dan ook... Op hoe meer verschillende manieren van rekenen DPC op 1 staat, hoe beter toch?
Maar dat was van deze maker ook niet de opzet... Opzet was, om te kijken op hoeveel verschillende projecten een team kan concurreren... Beetje stimulans tot verdeling van kracht zou je kunnen zeggen...
Vind het idee wel grappig, alleen zul je met zoiets altijd projecten ertussen houden waarvan je zoiets hebt van
Daarnaast zullen andere teams dat ongetwijfeld ook hebben als ze naar jou stats-pagina kijken...
Hoe dan ook... Op hoe meer verschillende manieren van rekenen DPC op 1 staat, hoe beter toch?
Bij? RC5? ECC2? TSC? Of misschien alledrie.....
Woei, we staan gewoon weer eerste, daar gaat het om 
Zeuren dat die stats niet kloppen doen we wel als we niet eerste staan
Zeuren dat die stats niet kloppen doen we wel als we niet eerste staan
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1