Abit kt7 bezitters ervaring gevraagt

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe bevalt de abit kt7 ? Hij heeft softbios 3 he ? kan je dan bus, multiplier en voltage in de bios instellen ? Moet ik de duron alsnog met potlood behandelen ? of kan dat in de bios.
ik denk zelf dat bus en voltage in bios kan en multiplier met porlood. Klopt dit ? Welke duron kan ik t beste nemen wil ik 1000 ghz berijken ?

Verwijderd

jep je kan alles in bios veranderen
alleen moet je nog wel met een potlood aan de slag

Verwijderd

Ik heb hier een kt7. werkt prima met een duron 600 @ 950. Dus als je naar over de 1000 wil misschien een 700.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:39
Een KT7 RAID, echt super fijn plankje wil niks anders meer :)
Krijg alleen mijn CPU niet opgeclockt, maar dat zal wel aan mijn tekenkunsten liggen, en sommige coolers passen wat rot, verder top ding!

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

abit kt7 is een prima plankje. Als je 1000 mhz wil halen zou ik een duron 700 kopen.

Heb ik ook en draait heel stabiel op 1000 mhz. Wel 1.85v. Zorg er dus voor dat je ook een goeie koeler koopt (spire ma2415 ofzo of een orb) en wat case fans.
(en een vulpotlood om je duron te unlocken)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb hier de Duron 700 >:). Kan hem nog niet goed op 1 ghz laten lopen :(, word hij te warm. Het wachten is bij mij op mij Alpha + delta Combi:9. Hij post wel op 1050 (10 x 105) maar dan loopt hij in windows bij het opstarten vast, meerdere malen bsod enzo. Ff goed laten inburnen denk ik moet misschien ook helpen.

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
In het begin enig problemen gehad met IRQ sharing en daardoor IRQ conficten. Je moet de PCI kaarten gewoon in elk slot even proberen als je problemen hebt. BIOS werkt goed no problem at all. Het is een lekker plankje:)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wereld plankje. Alles lekker in te stellen in bios en veel heel veel functies. Idd wat probjes met IRQ maarja...

En m'n 700 doet net geen 1Ghz 970 is max. Cooler is probleem niet is Agilent Arcticooler AC en temp is stressed onder de 50graden :) hij haalt het gewoonweg niet :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

bjck:
Post hij ook niet op 1GHz of hoger?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Heerlijk plankje, ik heb de non-raid.
Alleen 't chipset-koelertje is een beetje 'n budget-fan, maar goed even Abit mailen en je hebt 'n nieuwe hoor ik net.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Een vraag, als ik nou die streepjes heb getrokken en ik mijn FSB verander in Bios, heb ik dan nog wel garantie op mijn processor. :?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 20:30

me1299

$ondertitel

KT-7 RAID RULEERT!!

And so does the Chrome Orb :7

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:13

JointFillah

Techno Addict

Goed plankje!! Lekker makkelijk alles via BIOS SOFTMENU III (multiplier verhogen alleen mogelijk als je Duron geUnlocked is natuurlijk(8>.....btw Eynstein.nl verkoopt reeds geUnlockte durons;))

En theroof: ff gummen en die streepies zijn toch zo weer weg;) En FSB verhogen is ook niet te zien aan de proc volgens mij(8>....duzzuh lekker tweaken;)

~* Peace, Love & XTC *~

Verwijderd

JointFiLLah,:)

bedankt dat is tenminste een echt antwoord.;)

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 13:26
Werkt het unlocken van een Thunderbird net zo als bij een Duron? Is het het waard om een TB te kopen?

Weet iemand wanneer we mobo's met een AMD 760 chipset en bijbehorend DDR-RAM kunnen verwachten? Misschien slimmer om daar even op te wachten :P

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:22

MaxxMark

HT is Tof!

Hmmm niet elke cooler past op zon kt7 zo ik lees,
Ik ga ook zon dingetje AS vrijdag kopen!

Maar wat voor Cooler moet ik er nou op gaan zetten? wil een duron 600 of 700 gaan kopen (hangt er van af hoe goedkoop het gaat zijn op hcc :) ) Wat is nou echt goed om op een kt7(raid) te zetten?

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Pagina: 1