Toon posts:

[asrock mobo] Wat voor proc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakertjes,

Ik ben misschien van plan om de asrock K7VT2 te kopen...
Helaas geeft alternate hier foute informatie over en van verschillende andere sites wordt ik niet wijzer.
Ook de asrock site zelf vertelt mij niet hoeveel ik er max. in kan stoppen als proc (ik wil nl. zelf een athlon xp 2000 erin)
Kortom heeft iemand hier ervaring met asrock of met dit mobo, want ik kan echt nergens vinden wat de max cpu is...is het een b-merk ofzo?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Asrock is de budget serie van Asus.
maar ik geloof dat de 2000+ er sowieso inkan (laatst ook nog naar zo;n bordje zitten kijken)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet het eigenlijk wel zeker weten want alsk 'm dadelijk koop en het werkt niet kost me dat wel veel geld en dat vink toch zonde. Weet niemand een site waar het staat?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie niet staan of ik er een athlon xp 2000 in kan duwen zonder probs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 21:32:
ik zie niet staan of ik er een athlon xp 2000 in kan duwen zonder probs

Kijk dan éven iets verder op die site... binnen twee tellen kwam ik hier en daar staat dat je er zelfs zonder problemen een 2600+ in kunt drukken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:26
D'r zit een Via KT266A chipset op. Kijk naar andere moederborden die die chipset hebben, dan weet je of die athlon xp 2000 erop kan. Lijkt me logisch tenminste :)

http://www.via.com.tw/en/apollo/KT266A.jsp
edit:
Abbadon was me voor

[ Voor 10% gewijzigd door NitroX infinity op 28-03-2003 21:41 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb er hier eentje draaien met een xp 2000. je kan echter VEEL beter een Asrock K7S8X met SIS 746FX chipset halen. Die voelt veel sneller aan, en de chipset is ook een stuk moderner. hij is wel ff duurder maar dat is het dik waard.
Pagina: 1