[PC]DTM Race Driver Thrustmaster FF probleem

Pagina: 1
Acties:

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 23:07
Ik heb in het spel problemen met mijn thrustmaster force feedback racing wheel. Na een tijdje racen houdt het stuur er plotseling mee op. Soms gebeurt het ook wanneer je hard ergens tegenaan rijdt. Ik moet dan het stuur uit- en inschakelen om het weer te laten werken.

Heeft iemand dergelijke ervaringen of suggesties die dit probleem kunnen verhelpen? Ik draai W2K Pro, directx 9.0a en gebruik de 2.6.30 driver.

Verwijderd

Dat hele spel is nogal buggy. Ik heb nu al een paar keer gehad dat er landmijnen op de weg liggen... dan beginnen auto's heel mooi te vliegen en crashen. Daarnaast crasht het spelt en sluit Windows vervolgens zich zelf en passant af. Ook leuk is dat je auto in Magny Cours nooit meer uit een grindbak komt en dat je soms zo maar rechtsaf slaat. Way to go Codemasters!

Verwijderd

Hopla, een profile bestand van 3.5 gigabyte! Waarom 3.5 gb? M'n harde schijf was vol! Wat een k-spel zeg; het rijden was al niet fantatisch, de gui is uiterst leljk, bovengenoemde bugs en nu dit... wachten op versie 1.5

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:29

Smoonshine

Feyenoord!!

Die bovengenoemde bugs zijn de beveiliging van het spel. Wanneer je er eentje uit de winkel haalt durf ik te wedden dat al je problemen zijn verholpen.

"originals never FADE"

zoals het titelscherm al zegt

[ Voor 6% gewijzigd door Smoonshine op 29-03-2003 17:02 ]

uhm...

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 23:07
Smoonshine schreef op 29 maart 2003 @ 16:20:
Die bovengenoemde bugs zijn de beveiliging van het spel. Wanneer je er eentje uit de winkel haalt durf ik te wedden dat al je problemen zijn verholpen.

"originals never FADE"

zoals het titelscherm al zegt
Mijn exemplaar komt toch echt uit de winkel :(

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb een Microsoft Force feedback wheel en de feedback in DTM is op een of andere manier ver te zoeken. In de oude Valvoline demo versie werkte het wel perfect. Nog iemand een idee om het te kunnen fixen?

WinXP sp1
DX9.0A
ms FF wheel 1.0

specs pc

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 14:44

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 11:56:
Dat hele spel is nogal buggy. Ik heb nu al een paar keer gehad dat er landmijnen op de weg liggen... dan beginnen auto's heel mooi te vliegen en crashen. Daarnaast crasht het spelt en sluit Windows vervolgens zich zelf en passant af. Ook leuk is dat je auto in Magny Cours nooit meer uit een grindbak komt en dat je soms zo maar rechtsaf slaat. Way to go Codemasters!
Goh, laat dat nou net de reden zijn dat het spel al een aantal keer genuked is op privates... De nieuwe cd beveiliging zorgt hiervoor. De problemen komen doordat je een nog niet volledig werkende crack gebruikt.

Way to go Delirium dus... Gewoon kopen die hap !!! Dan heb je NERGENS last van !

Verwijderd

BioWEB schreef op 30 March 2003 @ 01:24:
[...]

Goh, laat dat nou net de reden zijn dat het spel al een aantal keer genuked is op privates... De nieuwe cd beveiliging zorgt hiervoor. De problemen komen doordat je een nog niet volledig werkende crack gebruikt.

Way to go Delirium dus... Gewoon kopen die hap !!! Dan heb je NERGENS last van !
Ok, niet zeuren dus

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:29

Smoonshine

Feyenoord!!

kwiebus schreef op 29 March 2003 @ 19:29:
[...]

Mijn exemplaar komt toch echt uit de winkel :(
Jouw versie wel, maar de problemen die Delirium beschreef die komen wel door de Kopieerbeveiliging.

uhm...

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb toch echt een orginele versie waar dit Force feedback probleem in voorkomt.

specs pc

Pagina: 1